Paylaşmadan geçemedim. En başında da söylemiştim zaten içimden geldiği gibi diye. Alıcılarımın açık olduğu dakikalarda, halam ile güzelce sohbet ederken kulağıma inanılmaz güzellikte bir parça geldi. Allah’ım bu ne güzel bir şarkıdır böyle. Son zamanlarda baya uzaklaşmıştım televizyondan gerçi hala çok yakın olduğumuz söylenemez küstük birbirimize🙂 Tv de kumanda bendeyse açık olan tek kanal MTV, cnbc-e’dir. Evet işte o kanallardan MTV’deyim ve güzel, kızıl saçlı bir kız  piyanonun başında  ilk aşkına veda ediyor.  Arada geçmişe dönüp güzel anılarla renkleniyor ekran. Ben seviyorum böyle klipleri. Açıkçası ilk notalarıyla beni kendine aşık etti parça. Kızın seside çok güzel. Ben ilk kez karşılaştım “A Fine Frenzy” ile ilk izlenimi çok güzel oldu. Tabi parçanın hepsini dinleyip, indirmem anca bu zamanı buldu.Ve sıcağı sıcağına paylaşim dedim. Beni aldı başka diyarlara götürdü. Henüz aşık olmamış birine bile bunu yapıyorsa başından geçmiş biri için daha anlamlı olacağını düşünüyorum. İyi seyirler ve iyi dinlemeler🙂

Hazır “A Fine Frenzy” demişken ondan da biraz bahsedeyim.  Kızımız 23 Aralık 1984 doğumlu. Yani genç ve yetenekli bir genç. Kızımızın asıl adı Alison Sudol. A Fine Frenzy onun sahne adı ve W. Shakespeare’in ” A Midsummer Night’s Dream”in den geliyor.

Paylaştığım parça Alison’ın ilk albümünden “One Cell in the Sea” ilk single. İkinci albüm ise ” Bomb in a Birdcage” İkiside birbirinden güzel albümler. Kızıl saçlı, gülümsemesi güzel kızımızın müzik dünyasına adımı ise şöyle gerçekleşmiş. 16 yaşında  liseden mezun olunca bu kadar küçük yaşta üniversiteye gitmekten çekinmiş ve kendine 2 yıl vermiş. ” Bakalım bu 2 yıl içerisinde müzikle ilgili neler yapabilirim” demiş ve ilk grubu “Monro” yu kurmuş. Verdiği röportajlardan “Radiohead, Eric Clapton, Björk, Alanis Morissette” gibi isimlerden etkilendiğini söylüyormuş. Üstelik piyanoyu kendi kendine öğrenmiş.

Valla ben çok gurur duydum kızımızla aferim yani. Birde parçaları gerçekten güçlü ki seside öyle. Hatta bazıları Allison’ın Norah Jones’u unutturacağını düşünüyor. Hadi bakalım O’na kolay gelsin bizde dinlememize bakalım onun güzel parçalarını😉

Şarkılarından bazılarını burdan dinleyebilirsiniz;

http://www.myspace.com/afinefrenzy