Bir tembellik fikiri olarak çıkmış ancak daha sonra ciddi şikilde  U dönüşü yapmış bir mim hikayesidir bu😀 Sevgili 4astrea saygılar…:) Sevgili Kimbapsushi canım arkadaşım selamlar…Efendim neler yapıyoruz, neler izliyoruz neler dinliyoruz. İşte bir bloger olan bende bu mim vesilesiyle yazıvereyim.

NELER İZLİYORUM

BLEACH: Bir efsane o artık. Duymayan kalmamıştır eminim. Şuan izlediğim tek animedir hatta animeyi geçtiğim filmler dışında izlediğim tek şeydir kendisi. 261. bölümdeyim pek bir sıkıcı şu aralar yeni bir maceraya atılamadık henüz. Ancak yinede hiç sıkılmadan devam ettirdiğim her hafta yeni bölümünü beklediğim nadir animelerden. Her ne kadar daha çok erkekler tarafından beğenildiği söylensede ben inanıyorum ki bir o kadarda bayan var izleyen.

MUHTEŞEM KRALİÇE: Kim izlemiyor ki zaten. Vazgeçemediklerim arasında ne işim olursa olsun yayınlandığı saatte daima evde olmanın bir yolunu buluyorum. İzlerken de görmeyin beni azıcık karizmam varsa yıkılır yani. Çünkü hop oturuyorum hop kalkıyorum, volta atıyorum, heyecan çığlıkları falan neyse… Sonuç olarak birde bu var işte izlediğim. İzlediklerimin bu kadar olduğunu söylemek ne garip😀 Ama gerçekten şuan sadece film izliyorum, televizyonla pek bir alakam kalmadı zaten, yeni dizilerede başlamıyorum tabi bunlarıda iyi bir kafa bulursam, yorgun değilsem yapıyorum.

NE OKUYORUM


KIMI NI TODOKE: Sağolsunlar, canım arkadaşlarım kimbap ve ninsan sayesinde başladığım, bir sürü hali hazırda elimde manga varken bir yenisi eklediğim mangadır. Artık bende onlarla beraber gün sayıyorum. Ayrıntılar için buyrun bakın ninsan‘ın bloguna.

VAMPIRE KNIGHT: Onlar sadece vampire değil şövalyeler, asiller, duygusallar. BAşladık bunada sonu olmayan bir yola girdik. İnşallah yakın zamanda bir ışık görücez tünelin sonunda. Neyse en yavaş okuduğum manga olma rekorunu elinde tutuyor. Ama sakın yanlış anlamayın kendisi sıkıcı olduğundan değil haşa yeni chapter ıkına sıkıla geldiğinden. Elimdekiler kıymetini biliyorum yani😀 Buyrun daha fazlası için kimbapsushi‘ye😉

OURAN HIGH SCHOOL HOST CLUP: En yeni başladığım manga animesinden sonra sonunu pekte yeterli bulmayıp, uzun bir ara verdikten sonra “kızım git bak mangasına varsa oku işte” diye paraşütümün geç açıldığı bir manga. Okuyoruz işte animesinden ne kadar zevk aldıysam mangasından da okadar zevk alıyorum, karnıma sancılar giriyor, gülmekten sandalyeden düşme tehlikeleri geçiriyorum. Klasik erkek kılığındaki kız hikayesi ancak karakterleri ile olayları ile şirinlik abidesi😀 Sizde okuyun izleyin…

SANA GÜL BAHÇESİ VADETMEDİM:

Bu kitap kitaplığımda ki en eski kitaplardan. Elimde onbirinci baskısı var. 1996 basımı sapsarı sayfalarıyla kopmaya yüz tutmuş bir kitap. Özellikle böyle kitapları okumaya bayılıyorum. Birde kitapta bazı yerlerin altı çizilmiş benden önce kimler okududa, onun için önemli yerleri çizdi. Çok gizemli buluyorum. Kitap akıl hastası bir kız ile ona inananan ve tedavisini yapan doktoru anlatıyor. Tabiki kızın küçüklüğünden beri yaşadıkları onun dünyası ile ilgili çok güzel betimlemelerle, sürükleyici bir anlatıma sahip. Kesnlikle okunması gereken bir kitap diyorum.

PANDORA: Anne Rice’ın bu zamana kadar ki tüm kitaplarını okudum. Bu da onlardan biri. Her zamanki karakterlerin içinde olduğu ancak vampir dünyasına bu kezde Pandora’nın gözünden baktığımız bir kitap. Vampir hikayesi sevenler, benim gibi alacakaranlık serisinin suyu çıktı be diyip burun kıvıranlardansanız, birde bunu deneyin derim. Asıl vampirler burada da var;)

NE DİNLİYORUM

Şu aralar en çok One Republic,  Howl, Bush, Tearliner dinliyorum. Yani biraz abd biraz kore karışımı. Haaa birde U2’yu çok dinler oldun One parçasını Kanal D sağ olsun hatırlattı. Tabi o gözümün ucu ile bile bakmayacağım dizilerinin tanıtımı için yapmıştı ama neyse bizim buralara tekrar kazandırdı. Bilmeyenler varsa özellikle Tearliner’ın Rain Coat parçasını öneririm birde embrace all öyle yani.

PEKİ YA NE YAPACAĞIM

Efendim şimdi babamlarla beraber A Man Who Was Superman filmini izleyeceğim. Benim ikinci onların ilk izleyişi olucak. Sonrasında Çok güzel hareketler var tabi ona bakarız babamla. Sonra yarın istanbul yolcusuyum eşyalarımı hazırlayacağım. Odamı falan toplayacağım çok üşeniyorum. Yok yok aslında sabrediyorum😀 Ama en önemlisi şu yazıyı bitirimde tuvalate gidicem😀 Nihahahaha

Neyse sıra geldi bir sonraki kurbana😀 Ninsan mim’in hayırlı olsun bakalım sen bu aralar neler yapıyorsun😉