Hotaru no Hikari

Bilgisayarı göndereceğim diye yarım bıraktığım işleri bitirmeye çalıyorum bugün. İkisi gitti bir kaç tane kaldı. Hazır hafızamda taze iken yazı vereyim dedim. Şimdi efendim bu dizi japonya semalarından yine. Demiştim zaten bu aralar oralara taktım. Belki geçen geziye babam yüzünden katılamayıp gidemediğimden içimde kalmış olmasındandır. Ah ah tam da Sakura mevsimiydi neyse yaram deşildi.

Başroller: Haruka Ayase, Naohito Fujiki(Bu arada bu amcayı çok sevdim Kuchikirukia’nın blogunda bir videosu var mutlaka sonuna kadar izleyin buyrun).Gelelim dizimizin konusuna  aslında bilindik bir şey “aşk”(çok bilindik değil mi?🙂 )(-Birde aynı adı taşıyan mangadan uyarlanmaymış sanırsam. Manga hala devam etmekte-). İşte uzun zamandır himono onna olarak yaşayan kızımız Amemiya’nın aşık olması ile başlayan komik olaylar. Aslında en başta iş yerinden patronunun karısının evi terk etmesiyle adamın  ailesinin evine taşınmak için evinden ayrılması ile başlıyor. Eve giriyor ve süpriz evde birileri var kim o tabiki Amemiya🙂 Gazete kayıtlarının altında veranda da uyuyan bir kız yani😀. Adamda kızın tam tersine  bir titiz, bir düzenliki sormayın. Ancak ne oluyor tabiki kızımız zamanla adamın duvarlarını aşıyor. Bu arada Amemiya Hotaru ofise yeni gelen çocuğa aşık oluyor (allahım hiç de beğenmedim oyunculuğunuda kendisinide oda ayrı) Makoto bu arada çocuğun adı yanlız tek taraflı birşey değil çocukta ona aşık.  Kızımız çocuk onu böyle kabul etmez falan diye müdürünün yardımları ile himono onnalıktan kurtulmaya çalışıyor. Ancak işler yavaş yavaş zor durum halini alıyor nedenini izleyin görün🙂 Bu arada Himono onna nedir açıklayayım dışarda gayet şık hanımefendi ancak eve gelince çekip pijamaları, toplayıp saçları dayınıklığın içinde yuvarlanıp giden ve aşktan uzaklaşmış romatizm ne unutmuş kadınlara deniyor.

Himono Onna

Bu arada dizide kız öyle bira içiyor ki ahhhh göbek yaptım anasını satim. O içti ben içtim😀 Şaka bir yana evleri o kadar güzelki o veranda da onlara katılma isteğini inanılmaz duyuyorsunuz. Bu arada oyuncular (o kasıntı Makoto’yu canlandıran şahıs hariç) çok iyiler. Yan karakterleride unutmamak lazım hepsi birbirinden iyi ve komik karakterler. Konu olarak basit ancak komedisi yetiyor izlemeye.Müdürün kıza Ahomiya demesi, kızın müdüre sürekli buchou diyişi. Kısacası aralarındaki diyaloglar, adamın ve kızın monologları süperdi.(ben sırf bunlar için izledim desem yalan olmaz). Zaman geçirmeye uygun çerezlik bir dizi. Öyle aman aman olayları, entrikaları falan yok haberiniz olsun. Bu arada Kuchikirukia sayesinde tanıştığım bir dizi idi buda. O da çok güzel anlatmış blogunda. Zaten onun anlatımı olmasa izlemezdim😀 Saygılar arkadaşım😉