Objektifimden😉

Ama gerçekten öyle değil mi? Aslında her yerde değil. Canım Adana’m da nisan itibari ile yaz mevsimini yaşamaya başlarsınız. Yani aslında şuan mersinde olsam denize girerdim. Bu zamanlarda vizelerim bitmiş olurdu. Ben korkusuzca denize atardım kendimi. Hele çok sevdiğim bir teyzem vardır benim orda. Onunda torunu gelir ooo Çağan, ben, Hacer teyze önce çimlerde oynarız sonra bir park yaparız sonra hava açık ise (parçalı bulutluysa olmaz) denize gireriz. Gündüzlerimiz böyle geçerken geleri yorgan ile yatarız. Hele bizim evin önü denize bakıyor, arkası yaylaya🙂 Şimdi diyebilirsiniz “Dostum gariplik bunun neresinde?” Ne bilim benim için nisan garip işte.

Örneğin bir kere ayın ilk günü millet birbirine şaka yapmak için açığını arıyor!!!! Kimileri aylar öncesinden 1 Nisan şakası için hazırlıklara başlıyor ne diyorsunuz😀 Resmen pazar araştırması. Nasıl mı? Anlatim hemen. Şimdi öncelikle gözünüze birini kestiriyorsunuz. Tercihen 1.80 boylarında yeşil gözlü, esmer bir delikanlı. Nihahahah tabiki böyle değil. Erkek arkadaşı veya kız arkadaşı olanlar(tabi yapacağınız şaka eşşek şakasımı, sulu şakamı, normal şakamı karar vermeniz lazım. Ben genellikle biraz ondan biraz bundan yaparım[ortaya karışık]  ve zekice hazırlanmış şakalara bayılırım) yeni ayrılmış olanlar, çabuk korkanlar, utangaçlar gibi. İşte yapacağınız şaka türüne bağlı. Sonrasında uzun bir dönem takibe alıyorsunuz. Mesela korku filmlerinden, hikayelerinden korkar mı? Hobileri neler, nerelere gider, kimlerle samimidir (sizin dışınızda tabi. Buda bir altın kural samimi bir arkadaşınıza ağır şakaları yapın ki ikinizde gülebilesiniz) İşte pazar arıştırmasındsan sonra artık zevkinize ve elinizdeki imkanlara göre bir kumpas hazırlarsınız. Uzmanı gibi konuştum ha!!! Ancak şimdi diyeceksiniz e sen bu kadar anlattın ince ince yaptın mı bişiler. Nerde!!!!!!! ben bu sene marttan çıkamadım bir türlü nedense😀 İçimde kaldı bugün 3 nisan şakası yaptım ama. Annemin yüreğine iniyordu.

Bugün benim açıköğretim ara sınavlarım vardı. Bana çok kolay geldi işim bir saatte bitti ben eve geldim😀 Zaten hiç bir sınavda 1 buçuk saatten fazla kalamam neyse. Bir hışımla içeri girdim annem “Kızım burda ne işin var bu saatte” dedi. Ee tabi kadın beni 1 de falan bekliyormuş😀 Bende dedim “Allahım ya bu ne biçim iş. Sınavdan attılar beni. Yok efendim hep dışarı bakıyormuşum, düzgün oturmuyormuşum falan dediler. Aldılar kağıdımı” dedim. Annem nasıl oldu anlatamam size sonra baktım hazırlanıyor okula gidecek😀 Dedim ” Hop hop 3 Nisan!!!” Nese saçma bir şakaydı öyle yani.

Birde derler ki nisan yağmuru saç uzatırmış. Çok gördüm yağmur başladığı an saçlarını balkondan dışarı uzatanlar ya da sokakta saçlarını açanlar vesaire🙂 Ben yaptım mı? Tabi ki!! Sonuç bilmiyorum valla her zamanki gibi uzuyordu heralde😀

Birde dizi sezonları açısından da biraz kısır bir ay sanırsam. Sezonlar biter hani yeni dizilerin bölümleri, eskilerin yeni sezonları hazır oluncaya kadar arada abuk subuk şeyler izleriz. En azından bana öyle denk geliyor. Bu arada tamam biliyorum onlinenizm diye bir şey var ama televizyona mahkum kaldıysanız benim gibi bunlar önem kazanıyor😀

Yine çok konuştum abuk subuk öyle işte bunuda sizinle paylaşmak istedim😉 Bu da nisan ayındaki etkinlikler baya farklı tellerden😉 Birde nisan ayı doğumgünüme 1 ay kaldığınında habercisidir hatta bugün itibari ile tam 1 ay arada da söyleyiverdim ne çakal insanım 😀

– Kanserle Savaş Haftası 1-7 Nisan
– Avukatlar Günü 5 Nisan
– Öldürülen Gazeteciler Günü 6 Nisan
– Dünya Sağlık Günü 7 Nisan
– Sağlık Haftası 8-14 Nisan
– Polis Teşkilatının Kuruluşu 10 Nisan
– Turizm Haftası 15-22 Nisan
– Kutlu Doğum Haftası 16-22 Nisan
– Verimlilik Haftası (*) 17 Nisan
– Ebeler Haftası 21-28 Nisan
– Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı 23 Nisan
– Pilotlar Günü 26 Nisan
– Dünya Dans Günü 29 Nisan