Burda bir deli yağmur var ki sormayın. Gök gürlüyor, şimşekler çakıyor ama ben bu romatizmi hissedemiyorum. Nasıl hastayım anlatamam size. Nerden kaptım nasıl oldu bilmiyorum ama of yani. Neyse geçenlerde şans eseri karşıma çıkan isminden dolayı ilgimi çeken bir mangadan bahsedeyim dedim. Zaten uzun zamandır yazmıyordum bişiler. Hastalıktan gözümü açamıyorum da ondan bugün biraz iyileşmişken yazayım.

Yaoi manga seviyorum. Nedeni bilinmez, anlatması güç. İçine girersen zor çıkarım ancak kısaca önemli olanın aşk, sevgi olduğunu düşünüyor ve insanlara cinsel, dinsel veya başka herhangi bir konuda önyargı ile bakılıp, direk karar verilmesini pek medeni bulmuyorum neyse.

İki lise öğrencisini anlatıyor hikaye. İkisininde geçmişleri pek bir aydınlık sayılmaz. Birisi üvey babası ile ilişki içinde diğeri ise ailesini kaybetmiş ve amcası ile yaşan ancak eve bile gitmeyen bir genç. Aynı okula gidiyorlar bunlar. Birgün Yukimura,  Sakaguchi’yi parkta üvey babası ile pek bir samimi şekilde görür. Sakaguchi, Yukimura ile göz göze gelir. Ertesi gün ikisninde ailesi okula çağrılmıştır ve birbirlerini ilk kez okulda görürler. Şaşırırlar aynı okulda olduklarına. Tabi Yukimura geçen gece Sakaguchi ile gördüğü adamın onun babası olduğunu öğrenince, Sakaguchi durumu açıklama gereği duyar. Bir şekilde işte bunlar konuşmaya başlarlar. Ve tabikide aşk olmazsa olmaz.

Pek uzun bir manga olmadığı için fazla anlatmayacağım ancak boş zaman değerlendirmesi için okunabilir.