Gözüme çarpan bir manhawa’dır kendisi. Ancak nedense pek bir cesaretsiz davranmış ve okumamıştım. Taki Ofori oku diyene kadar.

Çok şirin ve güzel bir hikaye. Korelilerin el attığı çok belli😀 Ancak ne zaman şikayet ettim ki? Ben onların kokusunu seviyorum her ne olursa olsun. Kısaca konusundan bahsedeyim. Şirin mi şirin, bir okadar sakar bir kızımız var Jung Nan Woo. Bu kız okulun en popüler öğrencilerinden olan Ryu Seung Ha’ya aşık. Ama çocuk öyle böyle değil. Hani yakışıklılık onda, karizma onda, zeki mi zeki, sporda çok iyi falan. Anlayacağınız o gerçekten lakabını hak ediyor “Prince”.

Prince Seung Ha

Neyse efendim kader ağlarını örer ve bu iki karakter tanışırlar. Aslında okulun popüler kızlarından biri Seung Ha ya itirafta bulunur bizimkiside kızı reddeder ama nasıl bir reddediş bu biliyor musunuz? Daha önce Nan Woo da dahil kimsenin görmedği şekilde kabaca ve sert bir biçimde. İşte sakar kızımız Jung Nan Woo bu ana tanıklık eder ve gördüklerine inanamaz koşmaya başlar ancak küt ağaca toslar😀. Seung Ha olanları görür ve kızın yanına gider yardım eder. Bu sırada Nan Woo ağzından kaçırıverir O’nu sevdiğini. Ve ne olursa olsun seveceğini söyler. Ancak Seung Ha cevap veremez çünkü öğretmen çağırmıştır.

Ertesi gün Nan Woo ile sürekli kavga eden Chan Kyu arkadaşlarına aslında Nan Woo dan hoşlandığını ve ona bunu itiraf edeceğini söyler. Ancak Seung Ha bunu duyar ve Chan Kyu’yu tuvalete kadar takip eder ve daha sonra onu oraya kilitler. Ardından Nan Woo’nun yanına gider, ondan hoşlandığını söyler ve kız arkadaşı olmak isteyip istemediğini sorar. Nan Woo nasıl sevinmiştir tahmin edebilirsiniz değil mi? Neyse  birgün sonra Seung Ha sınıfa normal bir şekilde girer ve herkese Nan Woo ile birlikte olduklarını dünden itibaren sevgilisi olduğunu söyler. Kimseden saklamaz. Nan Woo’ya da yarın ilk buluşmalarına çıkacaklarını söyler. Ancak Nan Woo buluşmaya gittiğinde karşısında Prince Den eser yoktur. Saçlar dik dik, göbeği delik hatta kendisinde tamamen şok etkisi yaratan iç çamaşırının göründüğü gangster tipli bir Seung Ha bulur😀 İşte Bizim şirinlik abidesi, sakar kızımızın hayatı artık eskisi gibi olmayacaktır.

Biran dediniz değil mi e hepsini anlattın falan diye. Ancak işte konu bilindik bir popüler erkek, saftirik kız konusu olsada korelilerden bahsediyorum dostlar farkı olması lazım. Kız çocuğu kolay elde etti, İtiraflar hemencecik yapıldı, lovey dovey durumları hemen oldu gibi gelebilir ancak bazen böyle olması iyi midir?  Çok komik ve güzel bir manhwa tavsiye ederim okuyun okutun. Bu arada yan karakterler muhteşem ve ötesi(Şahsen ben Nan Woo’nun dayısının hikayesinin devamını istiyorum). O’nun ailesine inanılmaz güleceksiniz. Özellikle çizimlerden ve davranışlardan dolayı cinsiyet kavramını biraz kaybedebilirsiniz. “Lan ne oluyor bu kız değilmiydi?” ya da tam tersi cümleleri kuracaksınız haberiniz olsun şimdiden😀

Kore dizisi sevenler eminim bunu okuyunca dizisi olsun isteyeceksiniz. Hatta izliyor gibi hissedeceksiniz.