2009 yılı biterken aldım elime kağıdı kalemi açtım HanCinema’nın film arşivini 2009 filmleri listesi çıkardım kendime tabiki tamamlayamadım ancak o yılın son aylarına şöyle bir göz gezdirdim yani. İşte bu filmlede orda karşılaştık  kaç ay olmuş!! Oyunculara baktım süper konu desen severim ben böyle konuları. Dedim ” Bunu izlemeliyim” ve beklemeye başladım taki dün altyazının çıktığını farkedene kadar.

Filmin baş kahramanlarından olan aşık katilimizi canlandıran oyuncuyu severim. Tam bir karakter oyuncusudur. Zaten bayan oyuncuda kendini kanıtlamış yakın zamanda kendisini “Welcome to Dongmakgol” da köyün delisini canlandırdığı rolü ile izledim (film ile ilgili ayrıntılı bilgi için Bkz: Kimbapsushi’nin Bloguna arkadaşım çok güzel anlatmış)

Sonuç olarak 4 gözle beklediğim bu filmi sonunda izleyebildim. Değdi mi? Ah evet kesinlikle değdi. Zaten belliydi güzel olduğu hiç şüphe etmemiştim. Filmde romantizim, aksiyon, dram, komedi hatta melodram bile var. E sorarım size daha ne olsun😀

Konusuna hemen şöyle kısaca değinivereyim. Yoon Hyeon-joon yavaş yavaş eski formunu kaybetmeye başlayan bir kiralık katildir. Birgün yine görevlerini alırken çok kolay görünen bir iş gelir. Öldüreceği insanın uykusu çok ağırdır. Yeterki doğru saatte evde olsun şip şak işi bitirebilecektir. Adamı öldürmek için eve girdiğinde bir bakar ki aslında öldüreceği kişi adam değil bir kadındır ve bu kadın kendisini öldürmek için katili tutmuştur. Bizim katil başlar söylenmeye. “İntihar etmeye mi çalışıyorsun?” Bizimkisi de dönüp der “Ederim etmem sanane” Sonra katil başlar hayat derslerine “Sen hayatı şaka mı sanıyorsun” falan filan sonra dönüp  “sana bir tavsiye böyle yaşama” der. Kız  ” Bende bu yüzden ölmek istiyorum der- ki gerçekten ölmeyi sürekli deneyen ancak başaramayan bir kızdır kendisi-” Bizimkiside dönüp der ” Eğer ölmek istiyorsan bunu kendin yap benim daha önemli işlerim var” Kızda ” Tek kurşunla öleyim dedim. Aslında hap içip ölecektim ama çok dokunaklı geldi” der😀 Ozaman bizim katilde dönüp der ki “Dilerim sonsuza kadar yaşarsın Deli Kadın”😀 İşte o andan itibaren hem katilimizin hemde kızımızın hayat seyri değişir. Özelliklede katilin. Çünkü kendisi en büyük hatayı yapar ve aşık olur😀

Filmin komik dakikaları genellikle bu ikilinin bir araya geldiği dakikalardı başlarda. İkisinin dialoglarını inanılmaz derece komik buldum. Birde adamın hal ve davranışları çok şirindi. Mesela en çok güldüğüm sahnelerden birisi adamın kusmak için eve kadar beklemesi banyoya girdiğinde annesinin hali hazırda tuvaleti kullandığını görüp kuvete dalması daha sonrada ne aile ama demesi. Yine buna benzer bir durumda kızın adamın arabasındayken miğdesinin bulanması, adamın gazı kökleyip kızı eve banyoya yetiştirmesi kız tam tuvaleti kullanırken annesini kapıda görüp kızı hemen annesinin önünden çekmesine dakikalarca güldüm. Şimdi komik gelemeyebilir ama izleyince komik🙂

Neyse film tabikide klasik doğrultuda ilerlemiyor. Evet bu iki şahıs sürekli karşılaşıyorlar bazen adam bilerek kızın evine gidiyor ama dışarda da mutlaka karşılaşıyorlar. Ne demeli buna KADER😀 Neyse böyle küçük romantik oyunlar var komedinin de işin içine girdiği. Ancak son dakikalara doğru 180 derece dönüyor konu haberiniz olsun. Nefeslerinizi tuttuğunuz, içinizden dualar ettiğiniz sahneler geliyor. İşin en güzel yanı gerçekten karakterlere özelliklede Shin Hyun Joon’un canlandırdığı Yoon Hyun Joon(katil) karakterine çok bağlanıyorsunuz (en azından benim için öyle oldu). Ve sonu da hiç beklemediğiniz bir şekilde bitiyor haberiniz olsun. Sonunu beğendiğimi söyleyebilirim. Gönül daha fazlasını istiyor ancak yetinmesinide biliyor. Neyse lafı çok uzattım biraz daha konuşursam anlatmaya devam ederim filmi bir özelliği kalmaz. Ancak izlemenizi sonuna kadar tavsiye ederim.