Şimdi bu içimdeki heyecanı nasıl anlatsam bilemiyorum. Şuan sitede olmak hatta yeni bir yazı ekliyor olmak inanılmaz bir duygu. Yazılarımı bitirdikten sonrada canım arkadaşlarımın bloglarına göz atacağım. Bakalım neler döktürmüşler, ne geyikler dönmüş.

Neler kaçırmışım neler. En önemlisi koresineması açılmışta haberim yok. Bu gün gördüm nasıl sevindim nasıl. Bana bu güzel duyguları yaşatan Fatoş ablama çok minnettarım😀

Neyse bu bilgisayarsız zamanlarda ne yaptım. Tabiki çok bir şey değil.  Kendimi kıyıda köşede kalmış veya fazlaca övülmüş holivud yapımlarına verdim. Köşedeki film kiralama baya kar etti😀 Aslında iyi oldu uzakdoğunun bir kez daha kıymetini anladım.

Sizleri çok özledim. Mangaları, animeleri çok çok özledim. Neyse bunu fazla uzatmadan. Bu film  izleme maratonunda yakaladıklarımı teker teker yazıya dökeyim dayanamayacağım🙂