Bilmiyorum hatırlar mısınız? Benim zamanımda ortaokulda tarım dersi, ev ekonomisi dersi falan vardı. Birde ticaret ile ilgili vardı ama onun tam adını hatırlamıyorum. Neyse bu üç derse bir kaç haftalık sürelerle girerdik. İlk ev ekonomisi dersine girmiştim aslında çok sevdiğim fen bilgisi öğretmenim Ahmet Ziyan başında diye tarımı seçmiştim ancak kontenjan dolmuştu ev ekonomisine kalmıştım. Neyse o da zevkliydi etek falan dikmiştik ve evet ben diktiğim eteği güzelce giymiştim borda deriden mini bir etekti🙂

Sonra tarım dersine geldi sıra. Konu olarak tamamen ziraatti ancak uygulama saatine bayılırdım burdan dersi çok ta sevmediğimi anlamışsınızdır. Kabak, salatalık, domates ekmiştik. O zaman toprak ile oynamayı ne kadar sevdiğimi anlamıştım. Bitkiler ilk filizlendiğinde ya da ilk çiçeğini açtığında, ilk tomurcuğunu verdiğinde nasıl mutlu olurdum.

Her tenefüs üşenmeden okulun damına çıkar bitkilere bakardım. Şimdi bunları neden anlattım. “Bilgisayarsız dönemimde neler yaptım?” ” Pek bir şey değil” diye yazınca kızdım kendime “Olur mu öyle şey kendine küçük bir sera yaptın” dedim. Evet balkonumda domates ve biber yetiştirdim. Bir tane ortanca bir tane japon gülü aldım zaten var olan güllerlede ilgilenmeye devam ettim. Şimdi buraya onların fotolarını koyuyorum ilk mahsullerimi aldım çünkü🙂

Beyaz narin japon gülü

Cherry cherry

en karizmatik biber