Allahım bilgisayarımın yüzünü unutmuşum. Çantasında çıkıp yatağımdaki yerini alınca çok yadırgadım. Normaldir heralde?

Üstelik şuan nerden, nasıl başlayacağımı bilmiyorum allak bullak oldum. Dalacağım bloglar var okunacak bir çok güzel yazı canım arkadaşla sohbetler ve tabiki söylenecek, izlenecek daha birçok şey.

Bir yerden başlayacağız artık nasıl olsa tatilimiz başladı. Canım kardeşim Cem’in mezun olması ile birlikte ev 4 kişilik oldu. Biraz kalabalıkmışız hissi vermesine karşın evde genç bir insanın daha olması güzel.

Şuan evdeki mutlu, mesut ve huzurlu ortamın kaybolması için kendimize 1 hafta verdik. Hani 2 gün erken 2 gün geçte olabilir ama kaybolacağı kesin. Bakalım ne zaman başlayacağız bağırışmaya😀

Bu arada Kapadokya’dan Adana’ya dönerken gazeteden aldığım 2-0 Güney Kore- Yunanistan maçına da ayrı bir mutlu olup 2 kat sevinçle evime girdim. Hadi hayırlısı😀

Kısacası DÖNDÜM YAHU!