Aynı benim hissettiklerim

Yaz mevsimini sevmiyorum. Hiç bir zaman sevemedim. Hatta “Ayol yaz mevsimini nasıl sevmezsin” diyenlerede bir kafa çakasım gelir hep. Farkında değiller, onlarda aslında tatili seviyorlar. Yoksa vıcık vıcık terlemenin, nefes bile alamayacak kadar fazla olan nemin neresini seversin bilmiyorum. Denize girmeği problem yapan var. Ancak denize girmek için Mayıs Nisan muhteşem aylar. Su tertemiz olur, soğuk olur, sakin olur. Daha ne istiyorsun kardeşim.

Yemin ederim durduğum yerde yapış yapış oluyorum. Nasıl oluyor anlamıyorum ama oluyor işte. Sürekli suyun altında dursam bile işe yaramıyor. Bu nasıl bir havadır. Zaten Adana yazları küçük cehennem. sıcaklıklar nem derken hissettiğimiz 60 dereceği falan buluyor. Beni saklama ortamının sıcaklığı 20 derecenin üstüne çıkmamalı oysaki🙂

Yok yok karar verdim ya Alaska’ya ya da Grönland’a gidicem. Tam benlik mekan. Arada kuzey kutbunada uğrayabilirim hem . Ne güzel olur. Kuzey ışıklarıda gecemi renklendirir. Gerçi şu küresel ısınma yüzünden ordada sıcaklıklar artıyor. Yakında orasıda beni kesmeyecek. Sevgili kutup ayıları ile beraber benimde neslim sıcaklarla tükenecek gibime geliyor.

Kış gelsin artık!