Bence yayınlandığı döneme damgasını vurmuş bir dizi Cain and Abel. Hem oyuncu kadrosu ile hem senaryosu ile alkışı hak ediyor. Konusu itibari ile bir intikam alma, kıskançlık ve koltuk mücadelesi. Şöyle ki:

Cho In (So Ji Sub) başarılı bir doktordur. Uzun bir aradan sonra abisi Seon Woo yurt dışından gelir. Seon Woo (Shin Hyun Joon) çok iyi bir beyin cerrahıdır. Hatta John Hopkins doktorudur öyle diyim siz anlayın. Memleketine döndüğünde hastanede yeni bir bölüm açmak ister kendi uzmanlık alanı ile ilgili. Başında da tabiki kendini görmek ister ve en büyük destekçisi annesidir. Bunun yanı sıra sevdiği ve arkasında bıraktığı kadın olan Seo Yeon(Che Jung Ahn) ile yeni bir başlangıç hayali kurar. Ancak hastahaneye döndüğünde babasının hastahenin yönetimini Cho In e verdiğini hatta sevdiği kadın Seo Yeon’nın da kardeşi ile ilişki halinde olduğunu öğrenir.

Cho In babasının hastalığı için Çin e gittiğinde Seon Woo’nun annesi Cho In in öldürülmesini ister. Fakat herşey istenildiği gibi gitmez. İşte herşey bundan sonra başlar.

Ben bu diziyi MISA dan sonra izlemeye başladım. Açıkçası ilk iki bölüm ile “Allahım yine mi aynı şey. Kalbim buna nasıl dayanır ” dedim. Fakat dizi ilerledikçe farklılık ve muhteşemlik ortaya çıktı. Oyuncuların performansı, hikayenin kurgusu ile beni resmen kendisine bağlayıverdi.

ilk olarak diziye ismini veren şeyi araştırdım. Kabil ve Habili. Bilmeyenler için kısaca anlatayım. Kabil kardeşini öldürerek ilk cinayeti işleyen insan olmuştur. Habil de intikam isteyen.

Bu dizide ben yine kendimi tutamadım ve bazı yerlerinde çok ağladım. Bir çok zaman duygu karmaşası yaşadım. Ve en çok nefret duygusunu hissettim. Bazı şeyler benim mantığıma inanılmaz tersti. Ayrıntı vermeden söyleyeyim özellikle Seon Woo’nun annesi olucak k**tak’ı deli gibi dövesim geldi. Hangi anne oğlu için ölüm emir verir( Gerçi bu konu sonra sarpa sarıyor da işte genel anlamda öyle). Sen kim oluyorsun be kadın! Ve Seon Woo nasıl bir abisin ki sen canın kardeşine karşı yapılan bunca şeyi sindirebiliyorsun. Ama o karaktere biran acıdım, onun için üzüldüm ve yine ondan nefret ettim.

Oyunculardan birebir bahsetmek isterim.

So Ji Sub as Lee Cho In

Cho In (So Ji Sub ) için söylenecek pek birşey yok zaten. Yine oyunculuğunu konuşturduğu bir dizi. Ben hep söylerim “Bu adama özellikle sert bakışları çok yakıştırıyorum” diye. Ancak bu dizide tüm o intikamın yanında birde aşık oluyorki. Aşık olmak ona inanılmaz yakışıyor🙂

Shin Hyun Joon as Lee Seon Woo

Seon Woo (Shin Hyun Joon ). Galiba izleyicilerin hepsi bu dizi ile bu adamdan nefret etmiştir. Ben bile kara listeme almıştım. Ancak bunları hissettiysek işte ne kadar iyi oyuncu olduğunu kabul etmemiz gerekir. Helal olsun ne diyim🙂

Han Ji Min as Oh Young Ji

Young Ji (Han Ji Min ). Şirin mi şirin rehber kızımızı canlandıran oyuncu. diziden sonra adı So Ji Sub la çok anılmıştı. Dizideki en fedakar karakter. Aşkı için herşeyi göze alan, herşeyi yapabilecek potansiyele sahip.

Chae Jung Ahn as Kim Seo Yeon

Seo Yeon ( Chae Jung Ahn)  ise nedense aklımda çokta yer edinememiş bir karakteri canlandırıyordu. Aslında Cho In için en çok çabalayan oydu. Hiç bir zaman öldüğüne inanmadı. Böylece kalbimi kazanmıştı. Ancak baskın bir karakter değildi benim için.

Yan karakterleride unutmayalım. Acildeki bayan doktorumuz ki Cho In in hep destekçisi olan Hyun Jo (Ha Yoo Mi) ve onun yanındaki yine diğer bir doktor Jin Geun (Kwon Hae Hyo) diziye renk katan karakterlerden.

Sonuç olarak hiç sıkılmadan soluk soluğa izlenebilecek, aşkında, dramında, aksiyonunda bolca olduğu bir dizi. Hatta ben TRT ye yayınlamaları için mail atacaktım ama sonra fazla olacağını düşündüm. Çünkü Prime Time’lık bir dizi kendisi🙂 İşte böyle birşey. İzleyin, izlettirin. Hatta diretin🙂

Bu arada soundtrack’ti de muhteşemdir. Tavsiyem Howl-Oomyeong parçasıdır🙂