Yaz geldi sanki hayat durdu ya! Aşırı derecede işsiz, güçsüz ve sıkıntılı bir insan oldum. Yapacak bir şey bulamıyorum -zaten canım da bir şey yapmak istemiyor-. Anca ye, iç,  yat başka bir şey yok.  Televizyon izlesem sıkılıyorum, film izlesem sıkılıyorum, oyun oynasam sıkılıyorum, okumaktan sıkılıyorum, uyumaktan sıkılıyorum, uyandığımda sıkılıyorum. Daha milyonlarca şeyden sıkılıyorum. Ahhhhhhhh!!!!

Kardeşimin kız arkadaşı ile konuşurken diyor bana “spora gidiyorum” diye. “İyi yapıyosun” diyorum “git sporcu gençlik”. Bana “Kilo aldım zayıflamam lazım” diyor. Ah evet gerçekten öyle hareketsizliken, kavun, karpuz yata yata büyür ya bende işte benimkileri öyle büyütüyorum. Bana diyor – yok canım siz yine de hareketlisiniz- Kocaman bir “Hadi Canım !!!!” Yaptığım tek hareket pc başında otururken sandalyemi sallamak o kadar.

Aigoooo, aigoooo! 21 yaşında bir teyze hatta nineyim. Belki onlar bile benden iyidir yani. Birileri şu monotonluğa son vermeli ama nasıl? Ama nasıl?

Annemin bana önerdiği çözüm yolunu duymak ister misiniz? “Kızım iki işin ucundan tut. Bak ütüler birikti sıkıntında geçer” Ya, ya tabi annecim emin ol geçer sıkıntım iki ütü yapmakla. Üstelik bu sıcakta en buharlısından ütü yapmakta iyi gelir. Alıştı heralde Mersin de iki temizlik yaptım diye🙂

Hayır hani şey dışarı çıksam ne yapacağım? Evde otursam ne yapıyorum? Bir insan herşeyden mi sıkılır, bunalır?

Neyse Öyle bir içimi dökeyim dedim dostlar… BİRİ BENİ KURTARSIN!!!!!