Her ne kadar içinde Kim Nam Gil olsada izlediğimden çokta memnun kalmadım. Uzun süredir beklediğim bir filmdi bu. Fragmanını izlediğim an resmen aşık olmuştum. Özelliklede mekana. Tabi inkar edemem ki Nam Gil’in giydiği aşçı kıyafetinin de etkisi büyük🙂

Aslında konu itibari ile muhteşem işlenebilecek potansiyelde bir filmdi. Hiç bir yerine tam olmuş diyemedim. Biraz daha aşk, biraz daha dram… Hep biraz dahalardaydım. Ama filmden de nefret etmedim izlemesi güzeldi. Geçer not alı yani.

Konusundan bahsedeyim hemen. Su In (Nam Gil) yemek pişirmede baya yeteneklidir ve bir kader mahkumudur. Karısını öldürmediği halde bu suçtan dolayı hapishanededir ve mühabbet yatacaktır. Ancak bir gün Aids’li olan mahkumların hapishaneden çıkartıldığını öğrenir. Bunun üzerine aids’li olduğunu bildiği Sang Byun un kanını kendine enjekte eder. Bu şekilde bir kaçış imkanı bulan Su In, Sang Byun’a bir söz vermiştir. “Olurda kaçmayı başarırsa Kafe Luth adındaki mekana gidecek ve oranın sahibi olan Mia hakkında Sang Byun’u bilgilendirecektir. Kaçmayı başaran Su In karısını öldüren rahibi bulur, itiraf ettirir ancak rahip ardından kendisini uçurumdan aşağıya atar. Yapacak birşeyi kalmayan Su In ise Sang Byun’un söylediği kafeye gitmeye karar verir.

Konu itibari ile ne kadar hareketli, ilginç görünüyor değil mi? Özetinde değinilmemiş ancak filmin içinde bir de sihirbazlık olayı var. Hatta bu temel üzerine oturtulmuş film ve böyle işlenmesi filme renk katmış.

Filmin çekildiği mekan inanılmaz güzeldi. Okyanusun kıyısında güzel bir kafe. Arka tarafı dağlık ön tarafı okyanus. Sessizliği bozan sadece dalga sesleri gerçekten çok güzeldi.

Yapılan yemeklerde gözüm kaldı. Gece gece nasıl acıktım anlatamam.

Filmde en çok beğendiğim sahne ise sevişme sahnesiydi. İnanılmaz duygu yüklüydü bence. İzlemeyenler bana sapık gözüyle bakmasın tamamen sanatsal açıdan bahsediyorum🙂

Gönül isterki daha fazla yazayım ama film gerçekten bu kadar. Anlamlı olan az sahne olduğundan onlardan da bahsedip filmi izlemek isteyenlere sıkıcı bir seyir yaratmayayım diyorum. Ancak sonu ile yine herşeyi izleyiciye birakan bir film. Yani sonu gerçekten en tatmin edici sahnelerden.