Nedense şuan aşırı derece heycanlıyım. Saat 2 gibi Mersin yollarına düşeceğim. Bu blogumdan yine uzak kalacağım anlamına gelmesine rağmen yinede kendimi tutamıyorum gitmemek için.

Ancak bu yolculuğun bana inanılmaz iyi geleceğine inanıyorum. Kafamı boşaltıp daha iyi düşünebileceğim. Üzerimden sıkıntılarımı atıp gönlümce eğlenebileceğim bir ortamım olacak. Üstelik iki sene mi iyisiyle, kötüsüyle tek başıma geçirdiğim güzelim evime gidiyor olmanında ayrı bir sevinci var. Orda anılarım tazelenecek. Üniversite yılları ile ilgili bir çok güzel anım var.

Bir de en yakın arkadaşlarla hatta dostlarla gidilecek olması apayrı bir mutluluk. Yalnız sizlerden ayrılmak, ayrı kalacak olmak zor ya! Ben bu kadar bağalanacağımı düşünmüyordum. Ama eksikliğinizi hissediyorum dostlar.

Kimbap, Lee, Astrea, La Fea, Ofori, Kuchiki, Ninsan, Berre, Bunusevdim ve tabikide Koresineması. Şimdilik hoşça kalın. Bensiz fazla geyik yapmayın😉 En yakın zamanda görüşürüz. Kendinize iyi davranın.

Jaa ne!

Anyeong!