Tam şu dakikalarda yaptığımız sohbetimizde Emir’in “Bu çok güzel mim olur” demesi ile kendimi bu yazıyı hazırlarken buldum. Aslında yeni yazı girmeyecektim siteye, uzun süre kalamayacağımdan ancak mim aynı şey sayılmaz. Tamam lafı uzatmadan yazıyorum. Herkes hayatında bir kez de olsa toplu taşıma araçlarını kullanarak seyahat etmiştir. İster kısa ister uzun olsun😀 İşte bu yolculuklar sırasında etrafımızda en garip insanlar, en garip olaylar olur. Hatta “Hep mi beni bulur” dediğimiz, en iğrendiğimiz şeyler. İşte en doğal hali ile Emir’in başına gelenler. Sonrasında da benimki🙂


O uzak mesafeyi yanımda 20 li yaşlarda ve benle yol boyunca tanışmak için ıkınan kızlarla hayal ettim
*tabi yan tarafımda horlayan göbekli adamlara bakarak
*arkamda geyiren 50 yaşında adamlara bakarak

*sağ ucumun arkasında çocuğunun altını temizleyen kadına bakarak
*ve o kokuyu burunuma çekerek

Bu Emir’inkiydi sıra bende

Ben hep yanımda iş adamları ile yolculuk ettim. Hepsi olduğundan daha genç gösteriyordu. Hatta bir tanesi ile baya sohbet ettik. Bir daha Prag’a giderse bana bir sürü sigara getireceğine söz vermişti. Herşey uçak havaalanına inene kadardı🙂

En kötüsü uçaktan korkan insanlarla ve çocuklarla oturmaktır birer kez başıma geldi. Çocuk bütün yol boyunca gözlerini benden ayırmadı. Saçma sapan konuştu. Bir sn yerinde durmadı. Çakacaktım bir tane ama yanında anası vardı :DUçaktan korkan kadın ise küçük her sarsıntıda koluma yapışıyor ve kangıren edercesine sıkıyordu.

Ben uçakla seyahati tercih ettiğimden başıma çok garip şeyler gelmez ancak Emir’inkiler resmen filmlik. Biz film çekemedik ama mim yapalım dedik. Bakalım sizlerinkiler nasıl.Emir’den ve benden armağan…

Kimbap, Astrea, sizleri mimliyorum. Hadi bakalım İzmir’in en güzelleri sizin başınıza neler gelmiş🙂