Efendim bu film izlenmezde ne yapılır söyleyin bana?😀 O kadar komik o kadar eğlenceli ve bir o kadarda duygu yüklü ki. Bir yandan kahkaha ile gülerken bir yandan da hüzünleniyorsunuz.

Konusu kısaca şöyle; Yaşını başını almış 3 kadın. Hepsi 60 yaşın üstünde ve kafadan çatlak🙂 İlerde olmak istediğim kafayı sıyırmış büyük anneler bunlar. Yemiyorlar, içmiyorlar 8 sene boyunca para biriktiriyorlar. Ama o paraları nasıl kazanıyorlar çok güleceksiniz. Hedefleri olan 8000 küsür doları kazanıp Hawaii’ye gitme planları kuruyorlar. Acentaya tatili satın almak için gittiklerinde parayı bankaya yatırmaları gerektiği söyleniyor ve bunlar bankanın yolunu tutuyor. Ancak şans işte tam paralarını vezneye teslim ettikleri sırada banka soyuluyor, teslim alındı damgası vurulmadığı içinde banka paralarını geri ödeyemeyeceğini söylüyor. Yılların birikimini kaybedince bizim hatunlar kaptırdıkları paralarını almaya karar veriyor ve bir banka soygununa hazırlanmaya başlıyorlar.

İşte böyle entresan bir senaryo ile izlenilesi bir film çekilmiş. Özellikle başrolü oynayan hanım teyzeler aşırı süperler. Hatta gençlere taş çıkartırlar söyleyeyim. Genç nüfusun çok olmadığı filme en başta pek sıcak bakmayabilirsiniz. Şahsen ben filmi şöyle izlemeye karar verdim. Canım deli gibi romantik-komedi izlemek istiyordu sevgili arkadaşım Lee‘nin blogunda şu yazı ile bahsettiği Pyaar Impossible filmi inene kadar kendi arşivime göz atayım dedim bir türlü seçemedim, elim bu filme gitti. Biran dedim “Yaşlı hatunları izleyecek havada mıyım?” ve pek bir kararsız play tuşuna bastım. Ne iyi etmişim. Daha ilk dakikalarda dedim “Bunlar yaşlı hatunsa benim şimdi mezarda olmam lazım :D”

İnanılmaz bir dotluğunda anlatıldığı bu filme imrenmemek elde değil yalnız. Hiç bir şey onların dostluklarından önemli değil, ne olursa olsun hep beraberler. E insan imrenmeyecekte ne yapacak. Umarım hepimizin böyle dostlukları olur. Varsa da bu kadar daimi kalır.

Biraz yaşam enerjisi depolamak, biraz hayatın gerçekleri ile karşılaşmak ve bol bol kahkaha atmak için izlenebilecek; İleri yaşamınızı yüzünüzde güzel bir tebessümle hayal edecek bir film arıyorsanız durmayın izleyin derim. Kahkaha garantisi veriyorum😉