Sevgili bunusevdim‘in aslında bir mim amacı olmadan yazdığı şu yazısında Lee dostumun “Bundan çok iyi mim” olur diyip başladığı, güzelde yaptığı bir mim konusu bu. Biraz derin düşüncelere daldırıyor insanı ancak başkalarına hayallerden bahsetmek inanılmaz bir duygu. Hele ki hayallerini anlayabilecek dostlarına bahsetmek dahada bir güzel. Hemen başlıyorum.

Japonya’dan Başla G. Koreye Uç


Uç Sermin uç. Önce Japonya’ya gitmek istiyorum. Şakır şakır japonca konuşuyorum. Kiraladığım evin bulunduğu sokakta küçük bir ramen dükkanı var. Orda part-time çalışıyorum bir yandan da sürekli karnımı doyuruyorum. Sokaktaki bir çok esnafla aram iyi. El bebek gül bebek ben🙂 Tabi o evi bulana kadar neler çekmişim. Hatta tüm paramı o eve vermişim. Zaten halime acıyan Ramen dükkanındaki amca bana o nedenle iş vermiş. Ancak gün geliyor talihim dönüyor çektiğim fotoğraflarla bir sergi açıyorum ve benden iyisi olmuyor.

İşte aynı böyle🙂

İlkbaharda en sevdiğim şey Yoyogi Parkta sakuraların altında sake içmek en iyi arkadaşlarımla. Kimler mi? Kimbap, Astrea, Lee, La Fea, Mavi, Kuchiki, Ofori, Bunusevdim, Fato, Berre, Ninsan. Kafamızın estiği gibi yaşıyor gidiyoruz. Arada kore bizi çağırıyor. Canımız sıkılıyor atlıyoruz uçağa Jeju adası bizim, Seoul bizim.  Olmadı Han nehrinin kıyılarında da soju içeriz. Misss🙂

Öyle işte Japonya’da  uzakdoğuya adım atacağım. Ya da daha da genellersek kesinlikle uzakdoğuya gitmek, orda kalabilmek en büyük hayalim.

Fotoğrafçılık, Fotoğraflar, Fotoğraf Makinaları Hepsi Benim Hepsi🙂

Ben Değilim😉

İlk hayalimden de anlaşılacağı gibi amatör olduğum fotoğrafçılıkta aranılan insan olmuşum. Bir sürü fotoğraf makinam ve bir sürü lensim var. Özellikle de set fotoğrafçılığı yaparken  çok zevk alıyorum. Birde insan manzaraları çekmeyi çok seviyorum.

Zamanında bir çok şeye heves etmiştim. Birçok şey aldırdım. Ancak hala devam eden tek bir şey varki işte o da şu fotoğrafçılık. İstediğim şeyi çekebilmek için girmediğim delik, yapmadığım şey kalmadı. Sabahın köründe az kaçmadım evden güneşin doğuşunu, kumsala çıkan yengeçleri, yürüyüş yapan amcaları teyzeleri, yiyecek arayan kargaları çekmek için. Az tehlike atlatmadım, daldaki kuşu, yuvasındaki örümceği çekecem diye🙂 Ama herşeye değer.

Birde gün gelecek fotoğrafa resim diyenlerin köklerini kazıyacağım🙂 Ya da  öğrenecekler “Resim çizilir, Fotoğraf çekilir”🙂

Hayalimdeki Gibi Bir Ev, Ev gibisi Yok Dedirtecek


Birgün öyle birşey olacak ki. Etraf aydınlanacak, arkada bir klise korosu Hallelujah derken ben hayallerimdeki gibi bir ev bulmuş olacağım😀 Nasıl bir ev mi? Anlatıyorum;

Bir apartmanın en üst katı ya da bir tepede. Önü ya deniz ya göl. sabah güneşinin birazı yatak odasına giriyor ancak çoğu terasta. Geniş bir mutfağı var oturma odası ile birleşik. Mutfağın ortasında bir ada var üzerine ya tavaların ya bardakların asılabileceği şekilde. Ancak o evi almamın en büyük sebebi terası. Teras o kadar güzel ki. Bir tarafta salıncak , bir tarafta büyükçe bir masa. Dostlarımla akşamüstü şaraplarımızı yudumlayarak, bir yandan güzel müzikler bir yandan barbeküde pişen etlerin güzel kokusuyla oturuyoruz.

Ekstrem Benim Göbek Adım


Paraşütten atlamak, scuba dalışı yapmak, Everest’e tırmanmak, snowboard yapmak, kiteboard, sörf, motocross vs… Hepsini birbir yapmak istiyorum. Hepsinin en iyi yapılabileceği ülkeye gidip, yerinde yapmak istiyorum. İlerde “Kolumun şu kemiği Amerika’da oldu” “Sırtımdaki bu yara Avustralya’da sörf yaparken oldu”  diye göğsümü gere gere söylerim. Tabi annem kesin “onlar öldürmeden seni ben öldüreyimde en azından gözümün önünde olmuş olur” diyecektir. Hatta büyük ihtimal “Sütünü helal etmeyecektir” ama birgün gelecek yapacağım. Adrenalini zirvesinde yaşayacağım🙂

Hayallerime Ulaştığımın Hayali En başka Olanı

Tamam saçma gelebilir ancak en gerçekleştirmek istediğim, gerçekleştiğini görmek istediğim belkide en büyük hayalim bu. Demeliyim ki ” Bir zamanlar hayaldi bunlar benim için. Şimdi yaşadıklarım daha bir hayal geliyor. Bu zamanların gelmesi hayalimdi. Şimdi ise sanki bir hayalde yaşıyorum”

Bunu herkes için diliyorum. İnşallah bir gün herkes istediği, hayal ettiği herşeye kavuşacak. En önemliside ulaştığında hayal kırıklığı yaşamayacak. Aynı umduğu gibi çıkacak.

Bu mimde burda biter top Fato ile Mavi’ye gider…;)