Merak etmeyin siyasi bir konu değil bahsettiğim değişim kokusu😀 Bu tamamen özlemini , hasretini çektiğim kışa biraz daha yaklaşma sinyalleri. Bilmiyorum sizde farkettiniz mi? Havada biraz yumuşama yok mu? Bulutlu gökyüzü, esen rüzgarlar, güneşin eskisi gibi yakmaması en önemlisi nefes alabilecek duruma gelmemiz. Acaba sadece Adana için mi geçerli bu saydıklarım? Yani Adana böyleyse aslında diğer illerin daha serin olması lazım.



Yaz mevsiminden nefret ettiğimi artık herkes biliyor. Onun dışında diğer mevsimleri severim. Ancak Sonbahar benim için ayrı bir öneme sahiptir. Nedeni basit kışın yolunu açar🙂 İlkbahar kadar olmasada sonbaharında renkleri muhteşemdir. Capcanlı kırmızılar, turuncular, sarılar ve arada kalmış yeşiller. İlerleyen zamanlarda esen rüzgarla beraber üzerinize dökülür yapraklar. Bir zamanlar birşey duymuştum – nerden olduğunu bilmiyorum- üstüne düşen her yaprak seni düşünen biri demekmiş😀 İşte sonbarda tüm dünya beni düşünür. Kendimi en az yalnız hissettiğim mevsimdir belki bu nedenle. Nasılda bilinç altıma işlemiş😀

Sonbahar da herşey bir düzene girer. Bunu da çok severim. Okullar açılır, iş yerleri tekrar düzene girer vs. Adı biraz hüzün verir ama aslında “Seninle bu sonbaharımız Türkan” gibi repliklere vesile olur😀 ama özel olduğu burdan bellidir çünkü kimse “Hayatım seninle ilkbaharı yaşıyoruz bak” gibi saçma şeyler söylemez. Heralde en yalnız olan mevsim ilkbahar ya! Yazın aşkları var, sonbaharın ayrılıkları, kışın oturaklı ilişkileri. Gerçi lisedeyken öğretmenler “İlkbahar geliyor hormanlarınıza sahip çıkın. Derslerinizi aksatmayın” derlerdi. İlkbaharında böyle bir yan etkisi varmış işte.

Ah sonbaharda da kışın güzel olan herşey güzel. Herşeyin ayrı bir tadı oluyor. Küçük bir kafede, yolun hemen kenarına atılmış bir masada içilen kahvenin tadı gibi. Hele birde güneş hafiften batmaya yüz tutmuşken. Fazlasıyla romantikleşiyorum sanırım.

Neyse ben nerelere kaydım böyle. Kısacası sonbahar geldi duyrulur. Bundan sonrasını binlerce gözle bekliyorum😀 Vatana millete hayırlı  olsun . Burdaki yapraklar yukardaki fotoraftakiler gibi olunca ayrıca bir sonbahar anlatırım size😉 Ben bu kokuyu seviyorum dostlar…