Tam adına layık bir albüm gerçekten. Ninsanın şu yazısında bize kazandırdığı “Clazziquai” grubunun solisti oluyor Alex. Ben ise kendisini “Pasta” dizisinde tanımıştım (vurulmuştum🙂 ) oyunculuğu ile. O zaman demiştim. “Bu adamı ilk görüşüm. Kendisi aslında şarkıcıymış” diye. Ancak hiç “Bir araştırayımda nasılmış sesi, parçaları” dememiştim.

Sanrasında öğrendim ki bu Alex severek dinlediğim “Dance With My Daddy” parçasını söylüyormuş. Ben zaten adamı dinliyormuşum. E sonrasında da Kim Sam Soon dizisi ile hayatıma “She is” ve “Be my love” parçaları ile girdi. Her ne kadar kendi adını taşımasada ses onundu yani. Vuruldum -Yine-:D

Daha sonra baktım ki bizimkinin bir albümü varmış. Onbeş parçadan oluşan bu “Ballad” albümü “My Vintage Romance” adını taşıyor. Zaten ilk adına bayıldım parçaları dinlemeden. Sonrasında düşünün Mp4’üme tüm albümü atacak kadar beğendim. Birde ben öyle kolay kolay bir şarkıcıyı, bir şarkıyı beğenmem. Ancak ilk dinlediğimde aşık olduysam vazgeçmem.

Albüm resmen romantizmin dibine vuruyor söyleyeyim. Ruhiyetinize göre şerbette olabilir. Şahsen ben hangi durumda dinlersem dinleyeyim böyle bir huzur, bir hafifleme oluyor, sevgiyle doluyor içim. Müzikler gerçekten güzeller birde sözler eklenince doyulmuyor resmen.

Kısaca Alex’ten de bahsedivereyim. 2 Eylül 1979 doğumlu. Kendisi Kanada- Kore karışımıdır. 2001’den bu yana medya önündedir. Piano çalıp, şarkı söyler bir yandan da oyunculuk yapar. Zamanında “We Got Married” (Bizdeki “Evcilik Oyunu” gibi birşey) şovunda yer almış (pek bir gereksiz bilgi oldu) Neyse gerçek ismi Choo Hun Gon (Adım böyle olsa bende Alex derdim kendime😀 ) Bir çok ortak çalışmada bulunmuş. Bir çok diziye parça yapmış. Anlayacağınız baya çalışmış bu insan.

Yani sonuç olarak benim beğenerek baştan sona dinlediğim, üzerinde uğraşıldığı, çok çalışıldığı belli olan, dinlenilesi bir albüm yapmış. Ellerine sağlık. Beğendiğim bir kaç parçayı buraya ekliyorum.  Güzel güzel dinleyin efendim.

İşte dinlenilesi parçalar.

Deiji – Daisy

If It’s You

Waltz Lesson

Saranghao – I Love You (en sevdiklerimden, ayrıca klipte süper)

Hwabun – Bu parçayı CP’den hatırlarsınız “Loveholic” söylüyordu. Ben Alex’inkini daha bir sevdim.