Şoklardayım ya! Bugün arifeymiş yarın bayram benim tek bir hücremin bile haberi yoktu. Hayır bu aralar olduğunu biliyordum da daha var sanıyordum😀

Bilgisayarla yaşadığım aşkın yan etkileri işte😀 Hele annem ondan bir kaç gündür cinnet geçiriyordu. E kadın söylesene bayramın geldiğini bişiler yapardım yani. Ben her zamanki tavırları sandım😀

Ah hiç sevmiyorum artık bayramları. Önceden harçlık aldığımız için aşırı sever, gezebildiğimiz kadar yer gezmek isterdik. Şimdi kazık kadar olunca kimse para vermiyor yav😀 Ben de o nedenle kimseye gitmiyorum😀

Yalnız benim için bayram büyüklerin ziyaret edildiği, küslerin barıştığı bir kutlama vs değildi tamamen el öpülüp para koparttığın bir kaç gündü.   Haa birde güzel çikolataların ,tatlıların yendiği. Hatırlıyorumda babamın halalarına gitmeyi hiç istemezdim çünkü ne harçlık verirlerdi ne de güzel çikolataları olurdu. Hep kolonya falan verirlerdi😀

Yarın erkenden kalkacaz, kuaföre zorla kötürecek annem beni. Kıyafet ara falan ooo uğraş babam uğraş. Neyse ki bizde herkes önce babaanneme gider bayramlaşmaya. İlk gün kimse  daha kargalar b*kunu yemeden (biz öyle deriz) kapımızı çalmayacak.

Birde önceden mahallenin çocukları kapıya gelir şeker isterlerdi şimdi onuda beğenmiyorlar para istiyorlar açık açık :d Para istemeyende çikolata istiyor. Heheyytttt “Lan neyine yetmiyor akide şekeri. Miss gibi şeker işte” diyip ajummalık taslıyorum. Çok komik oluyor.

Neyse işte şimdiden bayramınız kutlu olsun. Blogla bir kaç günlüğüne ilgilenemeyebilirim. İnşallah dinlenebilir, güzel bir bayram geçirebilirsiniz. Bakalım benimki bu sene nasıl olacak😀