Bandage yazımda bahsetmiştim Kobayashi yeni adamım oldu. Halfway’inde müziğini/prodüktörlüğünü o yapıyormuş çevrilir çevrilmez izleyeceğim diye. İşte çevrilmiş bende hemen izledim.

Fark ettimde bu aralar Japonya’ya iyice  kaymaya başladım. Çok özlemişim onu anladım yani. Aslında Halfway filmini Kabayashi’yi tanımadan önce listeme almıştım. Bana nostalji yaşatacak bir film olduğunu sezmiştim gerçektende 1 saat 25 dakikada o nostaljiyi yaşattı😀

Konusu basit. Lisede geçen bir romantizm. Hiro ve Shu birbirlerinden hoşlanırlar. Çok komik olan dakikalarda Shu, Hiro’nun kendinden hoşlandığını öğrenir ve okul çıkışı çıkma teklif eder. Hiro şaşırır ve kabul eder. Bunlar ilişkiye başlarlar. Ancak bir süre sonra üniversite sınavlarının yaklaşması, üniversite seçimlerinin başlaması ile araya kara kedi girer. Çünkü ikiside başka üniversite istiyordur. Hiro, Shu’nun gitmemesini ister ancak Shu için bu zor bir seçimdir.

Şimdi eğer lisede aşk meşk davalarına girdiyseniz (ki bence girmeyen yoktur) inanılmaz tanıdık gelecek olaylar eminim. İşte hoşlanmaya başlarsın şansın yaver gider o da senden hoşlanıyordur. Sevgili olursunuz en güzel zamanlarda Şakkk!!!! ÖSS (da da da dammmm) dershanede ek dersler, aile baskısı bir yandan bitirme sınavları yani son yazılılar vs. Başlarsınız “Sınava kadar birbirimizi görmeyelim” demeye. Sonrasında tercihlerini gözden geçirmeler başlar. Bir bakmışsın onun ilk tercihi ile seninki başka. Hatta ortak bir şehir dışında gerisi tamamen farklı. Sonra “Tamam” dedin başka şehirlere, ancak bu seferde başlar “Gözden uzak gönülden uzak” vs meseleleri. Derken ayrılık kapıdadır. Tamam  her zaman böyle olmak zorunda değil ama genelde böyledir. İşte film bunları anlatıyor.

Belli düşük bütçeli bir film. Aynı mekanlarda aynı yüzlerle dönüp duruyor. Ancak kendini çok güzel izletiyor.   Haa yeryer bir durgunluk var ancak eliniz bir türlü kapamaya gitmiyor😉 Ben sevdim yani.

Birde yan karakterlerden olan Meme’yi canlandıran kız çok tatlıydı ( Naka Riisa) söylemeden geçemeyeceğim. Geçen Astrea’nın bahsettiği animenin yani şu anime, live-action’nunda oynamış. 😉 Başka başka? Bandage filminde Asako’yu oynayan kız burda karşıma çıktı ( Kitano Kii ) yine fazlaca şımarık.  Uzun bir aradan sonra Narimiya Hiroki’yi görmek iyi geldi. Şirin suratını özlemişim. Birde Osawa Takao sen nasıl birşeysin ?🙂 Tamam aşkı ilanlarımı burda kesiyorum ve bitiriyorum.  (Nasıl küt diye kestim😛 )