Efendim geçenelerde sevgili Çingumu hayal kırıklığına uğratmıştım. Çünkü kendisi aynı anda bir çok dizi izliyor bir sürü manga okuyordu o aralar onu anlayamamıştım. Ancak o zamanlar demiştim “Az kaldı yakında öyle olcağım gibi” diye.  içimdeki patlamayı hissedebiliyordum ve sonunda o gün geldi. Harbi kendimi fazlasıyla kaptırdım. BİRİ BENİ DURDURSUN!!!!!

Şimdi ilk olarak aşırı derece Japonya damarım tutmuştu. Halfway filmi ile Narimiya Hiroki’yi aşırı derece özlediğimi fark ettiğimi yazmıştım birde orda başka bir oyuncuyu çok beğendiğimi. Araştırırken ikisinin birlikte rol aldığı bir dizi olduğunu fark ettim ve izlemekten uzak duramadım. Yankee-kun to Magane-chan.

Şimdi konusunu bilmeden  izlemeye başladım. Oyuncuları görünce balıklama atladım. İzlemeye başladıktan sonra bana Gokusen’i anımsattı. Şimdi dizi şöyle; Shinagawa Daichi tam bir başbelasıdır. Önüne gelenle kavga eder, hiç bir zamanda yenilmez.  Büyük bir nam-ı vardır anlayacağınız. Herkes ondan Yankee diye söz eder. Okuldakiler korkar hatta öğretmenleri bile karışmaz. Ancak evdeki halini görmeniz gerek çok tatlı bir karakter. Okulun ilk günü yolu bir kızla kesişir.  Kızı manyağın önde gideni zannedersiniz siz önce🙂 Adachi Hana. Okula yeni gelen öğrencidir, fazla hevesli bir öğrencidir ve Shinagawa’ya yapışır. Daha sonra Shinagawa Adachi’nin öyle bir sırrını öğrenir ki aslında çokta farklı olmadıklarını anlar. Şimdi hala devam etmekte olan ve asırlar süreceğini düşündüğüm bir Manga’dan uyarlanma bir dizi. Manga’yı gözüm kesmedi “Başlasam mı?” dedim ama yok yok hem bir sürü chapter hem ongoing uzak dursun yavrum benden. 10 bölümlük bu dizi çerezlik resmen yine Japonların espiri anlayışları ile dolu. Benim gibi seviyorsanız anime izliyormuşsunuz havasını izlemekten eminim zevk alırsınız. Birde bence Gokusen’i seven bunuda sever😉

Bir diğer dizim” Hotaru no Hikari 2″. Zaten bir himono onna olduğumu ezelden kabul etmiş bir insanım 2. si gelecekte ben izlemeyeceğim. İmkansız😉 Fujiki amcayı çok severim ve onu tekrar görmek çok güzel. Dizi yine aynı şekilde devam ediyor. Yalnız Buchou ile daha rahat bir sezon olmasına rağmen biraz mantık hatalarının olduğunu fark ettim. Birinci sezonda Ahomiya’nın o gıcık aldığım Makoto ile yapmış olduğu bir çok şeyin bu ikinci sezonda sanki hiç yapmamış gibi yansıtılması hoşuma gitmedi. İzleyenler anlayacaktır ne demek istediğimi. Her ne kadar sinir küplerine bindiren dizilerden olsada beni gülmekten yerlere düşürdüğü sahneler çok daha fazla. O kadar çok kahkaha atıyorum ki salondan babam geliyordu başlarda😀 Yeniden Himono Onna çok iyi geldi. birde Himono Otoko var galiba elimizde meraklanıyorum😉

Koreye geçelim şimdi. Hangi diziyi izliyordum hatırlamıyorum ama bölümün sonunda bu dizinin reklamını vermişti. Baya ilerledi dizi ben daha yeni başladım. “Dong Yi” sevebileceğimi fark ettiğim bir tarihi drama. Normalde öyle tarihi dramalar için ölüp bitmem. Bu zamana kadar deli gibi izlediğim bir “Saraydaki Mücevher” ve “Muhteşem Kraliçe’ydi”. Bu dizinin diğer bir adıda Taçtaki Mücevher’miş. Dedim “Bak sevmenin nedenlerinden biri” saçma gelebilir ama ben inanırım böyle şeylere. Dong Yi’nin konusuda işte bilindik saray etrikaları. Öyle farklı bir şey yok. Her zaman ki gibi kızımız çok akıllı, her zorluğa göğüs geriyor, otoritelerin güvenini kazanıyor bu arada bir çok düşman ediniyor vs. Oyuncular arasında Bae Soo Bin ve Ji Jin Hee’nin olması cabası oldu😉 İkisinide yine iki ayrı tarihi dramadan tanımıştım. Bence bu iki dramayı seven Dong Yi’yide sever😉

Son olarak yine bir Kore dizisi. “Playful Kiss” başroldeki kızı zaman zaman Yoon Eun Hye’ye benzetiyorum. Yine üstün benzetme yeteneğimden saçmalıyor olabilirim tabi😀 Yine esas kızımız (Ha Ni) tam bir salak, aptal, saf  ve yine en cool, fazlaca zeki, yakışıklı, popüler oğlan (Seung Jo) ilişkisi çevçevesinde, romantik komedi. Hani hoşuma giden yerleri var. Özellikle esas oğlanımızın annesine öldüm bittim ya. O kadının çevremde olmasını çok isterdim. Birde okuldaki saz ekibine hasta oldum. Hepsinin tipi birbirinden şirin ;)  Joon Gu ise ayrı bir alem. Konuşma tarzı süper. Diziye başalamadan önce onun bir filmini izlemiştim ve orda beni çok ağlatmıştı şimdi bu dizide gülmekten kırıp geçiriyor. Birde o küçük kardeş. Kıskandığı zamanlar ne şirin ya! Bakalım sonrasında neler olacak şimdilik öyle aman aman abartı şeyler yok. Olaylar hemen hemen normal gidiyor. Tabi ne zaman yön değiştirir belli olmaz. Gerçi bunusevdimin özenle yaptığı araştırmasında 12. bölümde bekliyorum bişiler😉

Sonuç olarak şu aralar baya garip bir durum bu benim için. Üstelik bir çok diziyi aynı anda izleme isteği ile başa çıkmakta baya zor haberiniz olsun. devrelerim iflas edip işlemcim yanmadan( ki kendi psikolojik ve bedensel sorunlarım olarak bahsediyorum ) buna bir çare bulmak zorundayım😉 Çünkü  izlemeye başlayacağım bir kaç dizi daha var. Örneğin Chuno, My Girlfriend is a Gumiho, Brilliant Legacy, Sungkyunkwan Scandal. E daha ne olsun😉