Kısa bir süre önce kafayı sıyırdığımı yazmış yakın zamanda devrelerimin ve işlemcimin yanacağından söz etmiştim ancak bilgisayarı kastetmemiştim.

Ancak olan oldu ve pc’nin ekran kartı mefta oldu yanında anakartıda götürmüş gibi görünüyormuş.

Anlayacağınız uzunca bir süre aranızda olamayacağım. Oysa ki hızımıda almamıştım. Beni dizilerimden alıkoyamayan annemin imdadına pc yetişti. Sattı beni. Aslında bu kadar dayanması bir mücizeydi😉

Neyse umarım yakın zamanda bir pc bulur ve şuan bilgisayarına düştüğüm için havalanan kardeşime uğraşmak zorunda kalmam;) Bana pc’sini verdi ya kırk yıl dilinden düşürmez.

Gülmemek için kendimi zor tutuyorum. Hayatın adaleti işte. Aslında annemin dualarının sonucuda olabilir. Hatta bu annemin bir komplosu olabilir. Pc bozulduğunda çok sevindi. Şüphe uyandırıcı.

Öyle işte yakında tekrar sizlerle olmak dileği ile. Özleyin beni!!!