Uzakdoğuyu seviyorsanız, özelliklede Japonya’nın sizde yeri ayrıysa (benim gibi), sanatına, animasyonuna ve tabiki mangasına olan sevginiz her geçen gün artıyorsa ve tabiki İstanbuldaysanız ya da gidebilir durumdaysanız kaçırmamanızı önerdiğim, hayır hayır emrediyorum😉 şaka bir yana bana “Ah keşke orda olsaydım. Kesinlikle kaçırmazdım ” dedirten bir sergi haberi veriyorum.

Aslında çok önceden görmüştüm ancak bugün kardeşimin spor damarı tuttuğundan bir saatliğine (Ezele yetişmesi lazım) pc’yi savunmasız bıraktı ve ben yine yürüttüm. İşte bundan istifade duyurim dedim çünkü çok bir zaman kalmadı.

Ne kadar uzattım. Affınıza sığınıyorum yazmayı çok özledim de😉 Neyse Tatatataaaammmmm…..

Japonya Medya Sanatları Festivali Sergisi

Dostlar festival 1997 den bu yana düzenleniyor ancak bu sene ilk defa İstanbul’da. Pera Müzesinde, Japonya’nın sanat, animasyon ( anime ) ve manga bölümlerinden oluşan özgün bir sergi niteliğindeymiş. 3 Ekime kadar görebilirsiniz.

http://www.peramuzesi.org.tr den bilgi alabilirsiniz.

Dostlar gidin gidin ve gidin. Benim yerimede gezin. Bol bol Japonca konuşun, fotoğraf çekin. Birde bana kızmayın bu kadar geç haber veriyorum diye. 6 Ağustosta başlamıştı evet ancak benim o kadar erken haberim olmamıştı. Eylülün son zamanlarıydı öğrendim. Neyse gidin işte ….😉