Ya nasıl anlatsam bilemiyorum ki. Sevgili Berre’nin blogunda rast geldim. Film izleyesim vardı takılacak arıyordum ve konusu çok hoşuma gitti. Tam Romantik-Komedi damarıma yakışır bir filmdi. Tayvan semalarından olduğundan ve ben dillerine bir türlü ısınamadığımdan genellikle tereddürt ederim ancak  öyle birşey yaşamadım. Bunda filmin çoğunda işaret dilinin kullanılmasınında büyük yeri var tabi😀 Neyse konuya geçiyorum😀

Efendim Tian aşırı derecede sempatik, neşeli, yanakları sıkılmalık tarifi kelimelerle olmayacak kadar tatlı (Hasta olduğumu çaktırdım dimi😀 ) bir teslimatçı çocuktur. Bir gün yine teslimat yaparken işitme engelli ablasına her zaman destek olan Yang Yang ‘ı görür ve beemmm ilk görüşte aşk. Bizimkisi kızı takip etmeye başlar onun için işaret dilini geliştirir fakat bir akşam yemek yedikleri için Yang Yang eve geç gider ki senaryonun cilvesi evlerinin yanındaki dairede yangın çıkar. Yang’in ablasıda dumandan etkilenir. Tüm suçun kendisinde olduğunu düşünen Yang ise bizim şirin Tian ile görüşmeyi keser. Sonrası ise harika ve harika.

Ya bir kere ismi aşırı çekici. “Duy Beni” kısa, öz ve merak uyandırıcı. Birde Tian karakteri o kadar tatlıki anlatamam size. Eddie Peng’i ilk kez izledim bundan sonra takibe alacağım. O kadar yani. Kendi kendine konuştuğu zamanlar, bilgisayarın başında kızın msn’i açmasını beklediği dakikalar ve garip etkileme planları ile gönlümde tahtı kurdu. Yang’i canlandıran kız ise gerçekten tatlıydı. Gülünce çok şirin oluyordu.

Film hakkında konuşmayı çok istiyorum ama bence benim gibi hiç birşey bilmeden izleyin. İzleyin ki zevk alın. Son 15 dakika suratınıza kocaman bir gülücük oturtsun. (Gerçi eğer benim gibi senaryo tahmincisi iseniz ki genelde de tutarsa siz o kadar heycanlanmazsınız. Ancak benim gibi yapın. Tahmin etseniz bile hiç birşey anlamamış gibi izleyin😀 ) Ne diyordum? Haa devam edersem spoiler veririm o zaman bir anlamı kalmaz. Sadece son olarak diyorum ki. Pişman olmayacağınız bir yapım. Hatta benim en sevdiğim filmler arasında çoktan en üst sıralardan yerini aldı. Kolay kolay unutmam bu filmi ve herkese izletirim.

Bence sizde kaçırmayın ve izleyin😉 Mutlaka izleyin😀 Hemen izleyin :D:D