Çok ciddiyim. Dün saat 19.00 civarlarında hava kapkara bulutlarla dolmuştu. Hafif bir rüzgar vardı. Meğersem fırtınadan önceki sessizlikmiş. Hayır ben böyle birşey bekliyordum ancak bu denli çabuk ve şiddetlisini değil😀

Neyse saat kaçtı hatırlamıyorum 00.00 ‘ı görmüştüm ama ondan eminim. Bir rüzgar çıktı ki sormayın. Birde bizim evin her yeri açıktır. Tüm camlar, kapılar falan. Dışardan zaten süreklii bir cam kırılma sesleri, kapının pencerenin çarpma seslerin falan duyuluyordu. En manyakçası ise hani fillimlerde inleyen rüzgar vardır ya işte öyle rüzgar sokakalardan geçerken, evleri dolaşırken nasıl bir ses çıkarıyor. Ah muhteşemmdi.

Şimdi benim kafama gelirsek eğer. Benim odam aşırı derecede kalabalıktır. Bir yerde yığılmış romanlar, diğer bir yerde fiilmler, kat kat dergiler, duvarlara asılı fotoğraflar ve oda kapımın üstünde sayısız uyarı levhaları. “Dikkat tuzak var, ölüm tehlikesi, sigara içmek yasaktır” gibilerinden😀 İşte yatağa uzandım televizyon izliyorum. Bir hücum ettiler ki sormayın. Yahu hepside yatağımamı gelir. Kafama yemediğim şey kalmadı. Ben ise bir yandan şaşkınım bir yandan gülüyorum. Nasıl soğuk hava, rüzgar var e yağmur yağıyor. Dedim ” İşte be sonunda geldi”. Bu arada babam evin içinde koşturuyor pencere, kapı kapatacak😀 Ben diyorum “Boşver ihtiyar açık kalsın” uyku sersemi zaten adam birde ona kaptum😀

Yalnız işte dün gece çok eğlenceliydi ya. Biraz korku filmi biraz komediydi😀 Sabah uyandığımda ne gördüm. Masmavi bir gökyüzü ve parlayan bir güneş…