Öncelikle başlık bulmamamın tek nedeni üşengeçlik😀

İşte size en özelimi gösteriyorum – Dermişiiimmm- Yinede Masaüstüm özeldir. Sevgili Kimbap öteki blogunda (Yani amaç ötekileştirmek değil tamamen duygusal🙂 Şaka bir yana sevgili çingum toplu kıyım yapmış herkesi mimlemiş. Mimde efendim “Masaüstümüzde ne var?” Çok merak ediyorsunuz değil mi? O zaman giderelim. Buyrun…

Alex candır, birtanedir, anlatılmaz yaşanır hatta sadece dinlemek yeter sesini duyan vurulur (Bknz. Şkl. A: Ben) daha çok görmek isterim hemen her hafta değişen hatta 3 güne bir değişen ekranımda dönüp dolaşır yine onun fotoğraflarına gelirim🙂

Bu da Zaraki Kenpachi. Hasta olduğum karakterlerden. Bleach izleyenler bilir özel bir insandır, biraz manyaktır en büyük hobisi dayak atmak ve yemektir birde üşenmeden saçlarına tek tek zil takar. Dışı sert içi yumuşak kıvamlıdır😀 Kısacası baba adamdır. Katanaların fırladığı zamanda en çok onunkisini görmeyi istemiştim ancak göstermediler hatta kendisi kayboldu gitti vallahi üzülüyorum. Neyse birde bu adamdan vazgeçemiyorum işte.

Bu arada ben sürekli masaüstümü değiştiririm o nedenle şuan ekranımda olanı değilde hani en çok ekranımda olanları afişe edim dedim😀 Yani KİMLER GELDİ KİMLER GEÇTİ AMA HİÇ BİRİ BUNLAR KADAR SEVİLMEDİ :p

Son olarak bu mimi birilerine gönderme gereksinimim olmadığı için mutluyum Kimbap’çığım zaten herkesi mimlemişti. Duyrulur😉