Allahım şuan nasıl sinirliyim bilemezsiniz. Ancak inanıyorum ki anlayabilirsiniz. Hayatımda bilgisayarımın nasıl önemli olduğunu az çok tahmin edebilirsiniz. Uzun zamandırda derin ve ciddi bir ilişki yaşadığım bilgisayarımdan uzak kaldığımıda biliyorsunuz. Fakat şuan kendisinden o kadar nefret ediyorum ki işte burda kelimeler kifayetsiz kalıyor. Aslında tüm sinirim ve öfkem bilgisayarı tamir için verdiğim zatlara. (Sinirden elim titriyor resmen)

Şimdi nedenine gelince ; Bu kendini elektronik muhendisi, bilgisayar tamircisi ya da ne halt sanıyorlarsa artık ondan sanan zatlar bilgisayarıma resmen tecavüz etmişler. Ah o bilgisayarı açıpta önüme koyduklarında var ya gördüğüm manzara karşında ne yapacağımı şaşırdım resmen şöyle sülalelerinden başlayacaktım ki ben normalde öyle bir insan değilimdir. Oturduğum koltuktan adamın üzerine atlayıp o olmayan saçlarını tek tek cımbızla yolasım geldi.

Ekran kartında olduğunu söyledikleri sorun monitörümdeymiş ve değiştirmişler. Bendeki monitörü çok iyi biliyorum – ya nasıl bilmem günün 24 saati nerdeyse onun başındayım nasıl olduğunu düzgün hatırlayabilirim değil mi?- Yeni taktıkları monitör enine geniş boyuna basık gösteriyor, net değil, yazılar bulanık -YA GENİŞ GERİZEKALI İŞTE GENİŞ- Diyorum ki ” Anlamıyor musunuz? Ben mi anlatamıyorum? Bu ekran benim eski ekranım değil işte!!!!!” İnadına aynı olduğunu benim PC den çıkan monitör ile aynı özellikte olduğunu idda edip durdular. Yanımda söylediğimi anlatabileceğim bir insanda yok ondan güç alayımda ağızlarına sıçayım. Diyorum ya hadi genişliği geçtim Allah’ın cezaları Lan görüntü net değil işte öküz. Bana dönüp demez mi “Gözlerin mi bozuk senin. Gözünün numaralı olmadığına emin misin?” Patlatacaktım kroşe yere yatacaktı iki seksen o zaman anlardı gözüm bozuk mu değil mi (Ahhh keşke yapsaydım)

Şuan sinirden ağlamak üzereyim. Takıntılı bir insanım ben takarım diyorum ben bu PC yi kullanmam kırar atarım diyorum – Ki şuan zor dayanıyorum- Bana ne diyor “İstemezsen biz bunu 450 liraya satalım yeni bir tane alırsın” Ne demek bu ya bilgisayarı ağzına mı istersin başka bir yerine mi? Birde bana kendi Laptop’ını gösteriyor “Bak benimkide böyle” diye. Zibil insan seninki öyle olabilir bana ne seninkinden benimki böyle değildi işte katil mi edeceksin beni, çok feci karın deşen Jack taklidi yaparım senin üzerinde gösterim mi hemde 3 boyutlu hd ha!!!

Anlayacağınız şuan bilgisayarımda ölesiye nefret ediyorum, etrafta anlayacak kimsede yok bu nefretim neden. Bişeyleri kırıp parçalama potansiyeline sahibim, birilerinin kalbini kırabilecek durumdayım, serseri mayın gibiyim. Küfür kültürüm keşke olsaydı da orda taramalı gibi saydırıverseydim. Ahhhh çok sinirliyim ya!!!!

Daha fazla ekrana bakmak istemiyorum Kafa atacağım yoksa. Benim yerime en iğrenç küfürleri edin tamam mı? Büyü yapmayı falan bilen varsa yapsın yataklara düşsünler. İnşallah çocukları benim gibi bir ilişki yaşar bilgisayarı ile ve onlarında başına gelir böyle birşey ozaman kafalarını yesinler babalarınında anlasınlar.

Ya da toplanalım dövmeye gidelim şunları. Adanalı ağzı ile “Gavga var lan, yürüyün gidiyoz. Dövek şunları iki tane”