Yokluğumda 3 mim ile çarpıldım. İlk olarakta aslında yapmak için can attığım “Hayatım Fon Müzikleri” mimini ele almak istiyorum. Benim gibi hayatında önemli bir yere sahip müzik ile ilgili bu güzel mim için açıkçası yok olduğum zamanlarda bir liste yaptım (Baya zor oldu çünkü çoğunu yazamayacağım biliyorum) Neyse o zaman uzatmadan başlıyorum bu arada bana gönderen Astrea dostuma teşekkürü borç bilirim😉

İlk sırada kesinlikle hayatımın harbi fon müziği olan The Verve ve BitterSweet Symphony var😉

Sonrası pek bir sırasız😉

Audioslave – Be Yourself

Bu şarkı hayatımın bir bölümünü en güzel şekilde hatırlatıyor🙂

Oasis olmazsa olmaz Stop Crying Your Heart Out

Travis – Why Does It Always Rain On Me

Hwalhwasan – Handong-antteumhaess-eossji ( Happy Life’ın Soundtrack Albümünden)

Bu şarkıyı ne zaman dinlesem suratımda kocaman bir gülümseme oluyor. Tutamıyorum😀 Sözlerini dinlemelisiniz😀

Edit yapıyorum nasıl unuttuğumu bilmiyorum. Kendime kızıyorum. Hayatımın olmazsa olmazı Tearliner bu listede olmalıydı hemen ekliyorum.  Raincoat ve We Quit Us mutlaka sizde hayatınıza katın.

Neyse ben kendimi burda tutuyorum. Yoksa 100 parçalık bir bilboard listesi yapıveririm size😀

Bu mimde benden Koredelisi, Lee, Son Kan-Ka son olarakta Winpohu’ya gitsin hadi bakalım kolay gele🙂