Öncelikle koresinemasında bir arkadaş filmin isminin türkçe karşılığını istemiş sesleniyorum “Arkadaşım filmi sonuna kadar izle, sonunda türkçesini anlıyorsun”🙂

Şimdi filme gelirsek. Burun kıvırdım, suratına bakmadım, MV leri bile izlemeye itemedi, hele başrol oyuncusuna rağmen çekmedi beni taki yorumları okuyup pekte aman aman sevilmediğini anlayana kadar. İşte ben böyle bir insanım kimsenin sevmediklerine karşı ilgi duyarım ve çoğu zaman ben severim. Bu filmide sevilme derecesinden çok çok üst düzeyde sevdim.

Konuyu anlatmak isterim hemde çok isterim ancak hiç birşey bilmeden izlemenizi istiyorum. Çünkü gerçekten içindeki süpriz sahnelerle -ki belki tahmin edebilirsiniz- aşırı keyif veren bir film. Yalnızca budizm inanışına ilgiliyseniz daha ayrı bir tat verir söyleyeyim. Ben severim budizmi. Hatta eğer güzel bir bilgilendirme isterseniz Küçük Buda filmini öneririm-kıvamındadır-. O filmle aslında bu film çok benzeşiyor bir konuda. Neyse uzatmıyorum ve bence izlemelisiniz diyorum. Başrol oyuncusu Lee Byung Hun. Bu adamı seviyorsanız filmlerinden birini daha izlemiş olursunuz hemde. Bu arada kısaca şöyle söyleyebilirim film bir aşk anlatıyor ama ne aşk. Birden fazla yaşama değer bir aşk.