Benim gibi bir çok k-drama severin 4 gözle beklediği bir yapım bu. Konusuymuş falan duymayan kalmamıştır ancak hala duymayanlar için hatırlatalım.  Aynı ismi taşıyan Manhwa’dan uyarlanma bir klasik sevda dizisi(Nasılda memleketleştirdim :D). Ancak oyuncu kadrosuyla herkesi heycanlandırmıştı.

Şimdi efendim müjdemize gelelim, fotoğraflar, tam kadro ve Teaser’ ı açıklanmış/çıkmış. Bende haberi olmayanlara, gözünden kaçanlara müjde vereyim dedim.Birde aşk dörtgeni ya da iç içe geçmiş üçgenler görücez gibime geldi Teaser’dan🙂 Pek bir garip olmuş fazla sevimli🙂. Bunda Geun-seok’un iyice kıza benzemiş olmasının ve Geun-yeong’nun doğuştan gelen şirinliğinin etkisi olabilir. Kim Hyo Jin diğer hatun olacak heralde (ben ilk kez izleyeceğim bu kadını)  Neyse öyle görünüyorki en azından, müziğe ve giyime kuşama doyacağız. yine kostüm seçimleri bir harika tam benlik😉

Burdan da Videoyu izleyebilirsiniz