Bu bir sövgü yazısıdır🙂 Hayır sevgi’nin nasıl yazıldığını biliyorum yine birilerine söveceğim ondan öyle dedim😀

Kore filmlerinde görüyorsunuz ya sabah süt dağıtıyor öğlen part-time çalışıyor gece bilmem ne yapıyor 2 saat uyuyor hala bir yerlere koşturacak hali kalıyor. YALAN. İnanmayın… Sakın haaa. Olsa olsa sadece filmlerde dizilerde olur yani. Biliyorum ilk elden tecrübe ettim😀

Aile işimiz inşaattır bizim. Her türlü malzeme vardır. Kapı kolları, menteşeler, musluklar vs… Özellikle vida ve çiviler eşşek ölüsü gibidir. Bunu niye söylüyorum dün dükkan taşıdık efenim. Kardeşim diploması için Nevşehir’e gittiğinden amcamlar beni çağırdılar “Kız gelebilir mi?” diye. Bende gittim yani öncedende birçok kez yardım etmişliğim vardı. Birde seviyorum hani. Özellikle Çebi’lere bakıp rüyalar görebilirim. (Bu arada onlar kulp. Ancak süper ötesi tasarımları var😉 ) Neyse işte gittik sabahın 8’inde. Herşey güzel başladı pek yorgunluk hissetmiyorum. Birde curcuna. Kuzenler var (Küçükler tabi onlar. Beril çay getirip götürdü, Aliş pazar arabasıyla oynadı🙂 ) Öğleden sonra dolapların, rafların taşınması ile cehennemi yaşadım😀

Bir sürü kulp, banyo malzemesi, teknik gereçler ömrümden ömür gitti. Depo yukarıda in, çık, in, çık bacaklarımda derman kalmadı. Birde kamyonet arkalarından mal indirmesi… Hani karpuzcular var ya elden ele aynen öyle.

Ancak bana asıl “Fatality” çeken (Mortal Kombat oynayanlar bilirler. Arkadan bir ses “Kill Her” diye bağırır ve rakibine son vuruşu yaparsın. Çeşitleri vardır bazen kafasını patlatırsın, bazen kalbini çıkarırsın vs😀 ) vidalardı. Dünya da bir kaç vida olduğunu mu sananlardansınız (ben öyle değildim de bu kadarını da bilmiyordum) yanılıyorsunuz canlar. Uzunu, kısası, yıldız başlısı falan değil. Bunların enleri var, boyları var, kullanıldığı yere göre değişiyorlar, havşası var silindiri var. Var oğlu var anlayacağınız. Onları dizene kadar anamın tüm sülalesi ağladı. Sadece onlar ağladı biliyorum çünkü babamınkilerle beraberdim pek umursamadılar😀

Saatler ilerledi, ilerledi, ilerledi. Anasını satim biz hala çalışıyoruz.” Hu hu” diyorum “Burda dişi bir varlık var” diyorum “Alışık değil o böyle şeylere” diyorum ancak onlar hayatlarından memnun görünüyorlar. Yahu manükürüm falan bozulacak havasında değilim yanlış anlamayın, sakın ha. Yahu saat sabahın 3’ü oldu beeeee!! eve gittim gidecem saat 4. Banyo yapacam 4 buçuk vs. E ben ölüvereyim o zaman🙂

Bildiğiniz “Amele” mertebesine ulaşmış bulunmaktayım. Benden gayet memnun kaldılar heralde. Babam iki oğlu var sandı biran amcamlar ise eminim ki “Burda eşyalar yerleşiyor ama bunu Sermin yapmış olamaz. Abim(Babam) yapmıştır” demişlerdir. Hani aslında bu kadar iyiyimdir😛

Haa birde ben Adana ili sınırlarında bu kadar haşere -en azından bu türlerde- görmemiştim. Tabii, el değmemiş bir yer gibiydi. En son avucumun içi kadar bir örümcekle burun buruna geldim. Bildiğiniz tüylü yaratıklar. NatGeo’dan fırlamış bizim dükkana gelmiş, halleştik ve eğer bir cennetleri varsa şuan orda değil. Önce cehennemlerine uğradı öldürdüğü sineklerin hesabını veriyor. Ha birde cinayete teşebbüsü var bana karşı😀

Anlayacağınız şuan hareket kabiliyetim %4.5 larda. Bileklerim, parmaklarım, sırtım, bacaklarım, dizlerim, boynum, kolum … ağrımakta. Felç gibiyim. Bu yaptıklarım karşılığında aldığım tek şey “Adana Kebap” 20 saatte bir öğün pekte karın tokluğuda değil aslında😀 Gerçi sonrasında birşey yiyecek halim bile yoktu. Tutsam, ıssıramazdım, ıssırsam çiğneyemezdim. O derece yani. Sonra eve kadar nasıl o arabayı kullandım bilmiyorum.

Ben koreye gidip inşaat işçisi olacaktım. Doktorlardan bile fazla maaşları varmış diye. Harbi o işi yapar, mültimilyoner olabilirim. O kuvvet var bende. “Dünyanın en zengin kadını bir amele ;)”

Bu yazıyıda burda bitiriyorum. Bileklerim isyan bayraklarını çektiler, iç savaş çıkacak. O yüzden ayrılıyorum😀 Yani aman ha inanmayın bir insan 10 saatten fazla çalışamaz, olmaz hadi biraz daha abartıvereyim 12 saat “Dama” noktasıdır. Sabır taşının çatladığı raddedir. Gerçi ben başardım, alışık olan yapabilir ancak emin olun bu kadar çalıştıktan sonra onlar gibi hoppidi olunabilinirlikten aşırı şüpheliyim😉

Bu arada dükkanın akibetini merak edenler için söyleyeyim. Hala 1 haftalık iş var, sonrasında da bir 2 ay uğraş ister. Bu da pozitif tahmin yani😀