Sevgili Lee‘nin aklına ilk gelen isimler olarak Bunusevdim ve beni mimlemiş. Bende hali hazırda hemen yazacak birşeyim olmadığından, fırsattan istifade mimi yazayım dedim.

1. Lakabın var mı, varsa nedir?

Bir lakabım yok sanırım en azından benim bildiğim kadarıyla. Arkamdan diyorlar mıdır? Orasını bilmem. Ama babam bana hep “Boncuk” der. Bu zamana kadar nedenini söylemedi. Evde ismimi kullanmaz “Boncuk ben çayı demledim hadi sende servis yap elinden bir çay içelim ” falan diye🙂 Yalnız ben isimleri hemen öğrenemediğimden genelikle kişilerin özelliklerine göre ad takarım uzunca bir sürede öyle kullanırım. Ondan bahsederken hep “Hani şu  benli kız varya…” diye🙂 Kötülüğünden değil ismini hatırlayamam ondan😀

2. Son zamanlarda diline dolanan şarkı?

Aha bu zamanlarda çok varya dilime dolanan şarkı. Öncelikle geçen “Toruko” sayesinde tanıştığım Sanulrim-Meaning of You parçası dilimde. Bruno Mars’ın Just the Way You Are (Bence bir erkeğin bir kadına söyleyebileceği en güzel cümlelerle yazılmış bir parça- Hatta She’leri He, Her’leri His yaparsak bir erkeğede rahatlıkla söylenebilir :P)  Erkin Koray – Sevince (Şarkının tam sözlerini bilmiyorum🙂 Sevinceeeee diye başlıyor sevinceeee diye devam ediyorum😀 ) birde durup durup Vanessa De Mata Ft Ben Harper – Boe Sorte söylediğim parçalar.

3. En son ne zaman, neye ve kime aşık oldun?

En son Han Hyo Ju ya ve ÇEBİ Dekoratif Kulplara aşık oldum😀 Öyle böyle değil Hyo Ju izlemekten bıkmıyorum. Hasta oldum kadının oyunculuğuna (Hemcinsi olarak garip bir cevap oldu ama öyle yani🙂 ) ÇEBİ içinse hep güzel bir evin hayalini kurduğum için o evin içinde olmasını istediğim bir malzeme. Onlara bakıp bakıp “Oturma odasında bunlar olsa, mutfakta bunlar olsa” diyip diyip hayal kurdum😀

4. En son okuduğun kitap ve izlediğin film?

En son Jayne Ann Krentz – Alev Alev Kitabını okudum. Aşk/Macera tarzında fantastik bir kitaptı. Bir solukta okudum. Tavsiye ederim. En son izlediğim film ise Postman to Heaven. Şu yazımda düşüncelerimi öğrenebilirsiniz.

5. Son zamanlarda en çok özlediğin?

Vallahi şu aralar en çok  bisiklete binmeyi ve Mersin’de ki yazlığı özlüyorum. Çok uzun zamandır bisiklete binmedim, Mersin’de de bu zamanlar çok güzeldir. Havasını, denizin sesini, akşam üstü renklerini ve tabiki “Pembe Koltuğumu” baya özlüyorum😀

6. Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu,şarkıcı, politikacı vs.) olma hakkı verilseydi kim olurdun?

Bu soruya cevap veremiyorum ya! Ben bu zamana kadar hiç “Keşke şunun yerinde olsaydım” falan diye hiç düşünmedim. Hatta bir mim’im var henüz yazamadığım bununla alakalı. Ancak uzunca cevap vermeden şöyle diyebilirim. Ai Yazawa’nın yerinde olsaydım tüm gün Nana’yı çizer bir sonuca bağlardım. Sırf bu nedenle onun yerinde olmak isterdim. Beklemekten sıkıldım yani😀

7. Yarın sabahki ilk planın?

Ben gerekmedikçe plan yapan bir insan değilim. Akışına göre geçiririm günlerimi. Heralde yarın sabah ki ilk planım uyanmak olur. Yataktan kalkabilmek😉

8. En sevdiğin huyun?

En sevdiğim huyum birşeyi kafama koyduysam sonuna kadar giderim. En iyi şekilde yapmak için dişimi kırarım yani. Birde insanları hemen yargılamam. Mutlaka herkese bir şans veririm😉

9. Şu anki bölümünde/mesleğinde olmasaydın, ne olurdun?

Hayatımın çok aptal düşüncelerine sahip olduğum bir dönemde yaptığım saçma sapan bir seçimdi benim bölüm seçimim. Yinede pişman değilim süper arkadaşlar kazandım okuduğum bölümde ancak hiç bir zaman okuduğum bölümün mesleğini kabul etmedim. Büyük ihtimalle ben senarist veya film eleştirmeni, yönetmen gibi bişiler olurdum. Yani seçeceğim iş kamera arkası olurdu. Şimdiki aklım olsaydı o zaman kimseyi sallamazdım. İstediğimi olurdum. Şimdilerde ise en azından onlara yakın bir düşüncem var dile getirmekten çekindiğim -büyüsü bozulur diye- inşallah gerçekleştireceğim.

10. Okurken en zevk aldığın 3 blog?

Blog sahiplerine sormak için yanlış bir soru. 3 blogla sıksalar yetinemem hiç kimse yetinmez. Blogumda bağlantı verdiğim ve her geçen gün yenilerini keşfettiğim tüm dostların bloglarını elimden geldiğince takip ediyorum. Sonuna kadarda zevk alarak okuyorum😉

Bir mim’in daha sonuna geldik. Bu mim güzeldi sorulara cevaplar. Sırada br sonraki kurbanı seçmek var😀 Son Kan-Ka ve Mavi sizi seçtim dostlar😉