Aslında bu yazıyı Temptation Of An Angel için saklıyordum ancak sonrasında çarşambayı perşembeye bağlayan gece grip mikrobu kapımı çalıp, bende hazırlıksız bulanarak kapıyı açınca dizi bitmek bilmedi bende yazacak kuvveti bulamadım.  Hala o kuvvette olmamama rağmen kısa ve öz birşekilde teşekkür etmek istedim. Belki aklımdaki gibi şaşalı bir yazı olmayacak fakat umarım içindeki samimi duyguları hissedersiniz.

Bu benim 100. post’um olacak. Şaka maka 1 seneyi devirmemede az kaldı. 100 yazı boyunca yılmadan, sıkılmadan siteyi ziyaret eden, yazılarıma vakit ayırıp okuyan hatta üşenmeyip iki kelam yorum yapan dostlar sağolun.

Zaman zaman vazgeçme evresine gelsemde her defasında vazgeçmekten vazgeçtim🙂 Belki çok kendini beğenmişlik olacak ancak hep okuyan birilerinin olduğu hissine kapıldım. Daha doğrusu bekleyen birilerinin olduğu.

Açtığım ilk zaman bu blogu aklıma ne eserse yazacağımı söylemiştim. Açıkçası eğer öyle yapsaydım çok fena bir durumda olurdu blogum. Yine bile kendimi tutamayıp saçmalıklarımla döşediğim yazılar az değil.

Umarım daha nice saçmalıklarımı yazarım buraya hiç bırakmam, bırakmazsınız beni. Yine gelir, yine okursunuz her defasında zevk alırsınız. Geyik muhabbetlerimizi yapmaya , uçuk hayallerimizi kurmaya devam ederiz. Daha nice 100 yazı görür bu blog. Kendi yağımızda sote oluruz😉

Çok çok teşekkürler size😉 Yola devam…