Bu bayramı Ramazandan daha bir sevmemin nedeni kesinlikle katliyamı değil😀 Daha uzun olmasını ilk sebep olarak gösterebilirim ancak asıl nedeni mangal yakmaya üşenmeyişimizdir. Küçüklüğümden beri sevmişimdir kalabalık toplansın mangal yakılsın sohbetler edilsin, içkiler yudumlansın falan severim yani.

Bu bayramda pek toplanacağımızı sanmıyorum ancak yine amcamlarla bir kolestrol patlaması günü gerçekleştirebiliriz belli olmaz. Hem kimse olmasada önemli değil aslında evde mis gibi pijmiklerimizle bunu aile içinde bir eylemede dönüştürebiliriz.

Artık sokaklarda kesmiyorlar ya nasıl rahatlık oldu anlatamam size. Eminim herkes mutludur bu durumdan. Neydi o ya her yer kan revan içinde. Bayram diyoruz yabancı kanallarda adımız vahşete karışan bir ülke olarak geçiyor. Hem hayvanlara eziyet hem bize.

Ben eti seven bir insanım, hele şu Gumiho’dan sonra daha bir manyaklaşmıştımda duruldum yine😀 Heralde bu bayram ete doyarım diye düşünüyorum.

Herkesin baramı kutlu olsun, kolestrolünüze dikkat edin, abartmayın et yemeği, herşey tadında güzel. Misafir sevenlerin misafiri bol sevmeyenlerin az olsun😀 Komacan öpüyorum herkesi. Tatilin tadını doyasıya çıkarırsınız inşallah.