Geçenlerde ( dediysem yine baya oluyor) annem için “Başlatmaz olaydım, İyiki başlatmışım” diye bir yazı yazmıştım. Hala aynı duygular içindeyim. Ancak o yazıda babam ile kardeşimin bize garip baktığını ve evdeki manyakların ikiye çıktığını düşündüklerinide belirtmiştim.

Bunları hatırlatarak şuraya gelmek istiyorum. Evdeki manyaklar 3 oldu efendim😀 Babamda bize katıldı. Hani adamcağız o zamanlar bizim yüzümüzden izlediğimiz her diziden bir kaç bölüm tatma ayrıcalığını yaşıyordu ancak meğersem virüs onada bulaşmış o zamanlar😀

Geçtiğimiz bayram evde PTT (Pişama, Terlik, Televizyon) yapma muhabbetini duyunca ağzımdan şu cümleler dökülmüştü “Sıkılmazsınız ya ben size güzel bir dizi izlettiririm (Gumiho‘dan bahsettim)” Babamda “Nasıl birşey?” dedi açıkladım, ilgilerini çekti. Neyse bunlar izlemeye başladılar. Hatta ben mangal yakacağım diye ölüm tehlikesi atlatırken kendileri gumiho ile kahkaha krizlerine giriyorlardı. (Ana-baba işte atsan atamazsın, satsan satamazsın)

Babam o kadar etkilenmiş ki (Hani bana ‘Boncuk’ diyordu ya) “Nilgün(annem) bugün ay var kuyrularını göstersene” demeye başladı. Bunu babanızdan duymanın nasıl bir psikolojiye neden olduğunu düşünebiliyor musunuz?

Bayram bitti, dizi bitti ben sevinçliyim bilgisayarım bana kalacak diye, içerden bir ses; “Kızım hani dizi yok mu?”, “Bana ne dizisi?”, “Ne bilim yok mu bizim izleyebileceğimiz birşeyler?” Höööö!!!!! “Var baba var dur getiriyorum” Yüzümde umutsuz bir ifade ile bilgisayarı önlerine koydum. Ne mi izliyorlar? “Sungkyunkwan Scandal”

Yeni gözdeleri. Birde akşam alıkoymaların dışında annem gündüzleri sıkıldığını söyleyip benden bir dizi daha istedi. Eşşek ağzım ne diye buluyorum ki! Yok de işte  ama olmaz yavru köpek gibi bakışları, “Bana da bir dizi izlettirmedin” diyerek yaptığı sömürüler hiç azımsanacak şeyler değil.

Şimdi annem gündüz kuşağında “My Name Is Kim Sam Soon” akşam kuşağında babam ile “Sungkyunkwan Scandal” izliyor. Ben mi? Bilgisayara ihtiyacım olduğu zamanlarda bahşiş isteyen garson gibi başlarına dikilip “Artık bilgisayarımı alabilir miyim?” bakışlarını atıyorum. İşe yarıyor mu? Nerdeeeee??? Kendilerinin uykusu gelip “Hadi artık yatalım” denmedikçe bilgisayar benim değil.

Kardeşimde mutfağa gelip “Hepiniz kafayı japonlarla bozdunuz” diyor. Bana “Japon değil Koreliler” uyarısı yapma fırsatı olmadan babam ile annem atlıyorlar. Düşünün bu zevkimi bile elimden aldılar. Evet ben insanları öyle ezmeye bayılırım😀

Velhasıl ailelerininde izlemesini isteyenler, onlara zorla izletmeye çalışanlar, DURUN! YAPMAYIN! BEN YANDIM SİZDE YANMAYIN! Boşverin size kalsın. Onlar ne derlerse desinler izletikleriniz hakında ikna etmek için 3 saniyesini bile göstermeyin.

Ben şuan manda ve himaye altındayım, sömürülüyorum resmen. Kimbap biliyor konuşmamız lazım ” Bilgisayar annemle babamda anca ondan sonra konuşabiliriz” diye mail atıyorum. Ah ah …

İşte böyle buda bir serzenişti kaçıncı olduğunu hatırlamadığım😀 Buda manyaklığımın bir kanıtı olsun;

Deli Behlül (BatesMotelPro) Volkan Öğe’nin en sevdiğim performanslarındandır. Tanıyanlar vardır tanımayanlar için bir yazı hazırlarım (Bir Ara😀 )