Son zamanlarda anca şikayet eder olmuştum. Baktım ki blog şikayet duvarına dönecek “Başka şeylerden bahsetmeliyim.” dedim. Ancak şu ara o kadar zorki benim için. Yazı konusunda bünyem sarsıldı kaba bir tabir olacak ama resmen kabız oldum bu konuda. Aslında nedeni belli yaptıklarımdan, izlediklerimden yazacak kadar tatmin olmuş hissetmiyorum kendimi. Bloguda kel bırakmak istemiyorum.

İnsanın canı birşeyler yapmak istemiyorsa ama yazmak istiyorsa çok kötü bir durumda buluyor kendini. Neyse birşeyler anlatayım bari size.

Mesela şu ara ikinci kez ” 9 Outs 2 End” dizisini izliyorum. Ancak öyle ağır izliyorum ki yeni bölümü izlerken önceki bölümü unutacak kadar :D:D Aslında baya iştahlanmıştım ikinci kez izlemek için Allah var izlerkende çok zevk alıyorum ama bir zaman geliyor sıkılıveriyorum. (Şu aralar herşeyde olduğu gibi)

Sonra cumartesi fotoğraf çekimine gittim. Uzun zamandır bir arkadaşım fotoğraflarını çekmemi istiyordu. Garip geliyor sanki ünlü bir fotoğrafçıymışımda benden randevu koparmaya çalışıyormuşta benim zamanım yokmuş gibi😀 Fotoğrafları çekerken kendimi iyi hissettim. Ortaya çıkan şeylerde aslında gayet dergilere malzeme olacak kadar iyiydi şaştım kendime😀 İç mekan, moda çekimi gibi oldu bir defada dış mekan yapacağız. O fotoğrafları görenlerde kendilerinikileri de çekmemi istedi. Ücret almaya mı başlasam😛 Şaka maka bir günümüzü aldı yalnız. Zor işmiş azizim.

Hımm… Sizinle iki video paylaşmak istiyorum. Tesadüfen karşılaştım. Alex’i sevdiğimi biliyorsunuz isminin geçtiği, iki parça halinde yayınlanmış film tadında iki klip bunlarda. Şarkılarda güzel, oyuncularda güzel. İzleyin bakalım.

1. Part : Alex Ft Ji Sun – Very Heartbreaking Words

 

2. Part : Alex Ft Ji Sun – I Love You

Sanırım bu zaman kadar gördüğüm bir şarkı için çekilmiş en garip kliplerden😉

Yeni bir yer duydum muhteşem sushi yapıyorlarmış. En kısa zamanda oraya gidip ortaya karışık, yanar dönerli sushi yiyeceğim. İlk duyduğumda kalbim küt küt attı fazla heyecan yaptım. Bakalım inşalllah dedikleri kadar güzel yapıyorlardır. Ha birde malzemelerini satan bir market buldum burda şu kurutulmuş yosunları falan alıp evde yapmayı deneyeceğiz😀 Ortaya ne gibi şeyler çıkacak bakalım. Sizede haber veririm😉

Arkadaşın izni olmadan onun fotoğraflarını paylaşamasamda, çektiğim konsepte uygun bir fotoğrafı ekleyeceğim bakın bakalım nasıl olmuş😉