Yahu bu klibi izledikçe sayko damarım tutuyor yemin ederim. Tam benlik klip.

Önüme gelene sataşmak istiyorum da zaman zaman. Bu klipteki abi gibi aynı makarnayı yerken öpüşecek çiflerin makarnasını kesmek, sahilde romantik bir ortamda sevgilisine gitar çalan adamın gitarını kırmak, yine çocuğun kız arkadaşına hediye ettiği balonları patlatmak istiyorum :D:D

Birde klipte oynayan adam “Birkan Yılmaz” ne güzel uymuş rolüne ya! Suratından belli oluyor tam bir psikopat ruh halinde olduğu. Kavga eden çifti izlerken çekirdek çitlemesi içimde bende denemeliyim arzusu yaratıyor. Hele oyuncak ayıya önce çektirdiği işkence sonrasında ise aşağıda gördüğünüz fotoğraftaki eylemleri şahsen beni gülümsetiyor. Yani açıkçası ben bir psikopatım açıklıyorum :D:D Neyse uzatmadan klibi paylaşıyorum😀

İnşallah sonum oyuncak ayı ile atlı karıncaya binmek olmaz :D:D En azından tek başıma😀

KAÇAK – Koymaz