Tamam aslında yemin etmemiştim. Hani “Yok kesinlikle izlemem. 20 bölümlük dizi ve henüz 7 bölümü yayınlanmış. Kendime bunu yapmam” demiştim. Yuttum ben cümleyi. Zaten annem hep der “Bak kızım büyük konuşma. Beni örnek al. Büyük konuşmak iyi değildir.” diye. Çünkü kendisi ben yaşlardayken “Kesinlikle ne öğretmenle ne de ticaret ile uğraşan bir adamla evlenirim” demiş ve babam matematik öğretmeni fakat ticaret ile uğraşıyor.😀 Şimdi benim harbiden büyük konuşmama dersi almam lazım.

Yani anlayacağınız üzere “Kesinlikle izlemem” dediğim bu diziye dün itibari ile başlamış bulunuyorum üstelik bir oturuşta yedim yani😀 Ancak ne yapabilirim? İzleyecek dizi bulamadım, sıkılıyordum, annemler içinde hoş bir deneyim olacağını düşünerek şimdiden indirmeye başlamıştım (Bahaneler ve bahaneler. İstedim tamam mı? Dayanamadığım için izledim :D:D) e bilgisayarda inmiş güzel bir dizi olunca izlemeyeceğimde ne yapacağım?

Bir güzel altyazılarını indirdim. Gom Playerda “play” duşuna bastım. Gel keyfim gel :D:D Zaten kadın karakter tam benlik. Erkek fatma. Ordan burdan atlıyor, adamları yere seriyor, sert yapılı falan başta vuruldum yani😀 Seviyorum ben böyle kadınları. Belkide kendimle fazla özdeşleştirdiğim içindir. Ekstrem hatunlar…

Oska’dan bahsetmek ayrı bir zevk. “Dolaylı konuştum diye anlamadın değil mi? Bir daha görüşmemeliyiz diyorum” , “Ama biraz önce öpüştük o neydi?” , “Goodbye öpücüğü. Anılarında sonsuza kadar tatlı bir adam olarak kalmak istiyorum” ve şırakkk :D:D Daha nasıl anlatabilirim bu adamı bilmiyorum. Yaramaz bir çocuk gibi adeta.

Ve o yönetmen ah o Jong Soo. Nasıl bakışlardır. Lan insan bir bakışından anlar adamın duygularını. Yine kollayan, düşünceli, hep onu üzen (bilmeyerekte olsa üzen) bir kadına uzun zamandır aşık bir adam. Ah yemin ederim bu dizilere hop diye girip 2. adamları teselli etmek istiyorum. Böyle karşılarına çıkıp ” Aman be salla ben seni mutlu ederim gel yavrum” diyesim geliyor😀 Niye akıl sağlığımla oynuyorlar ya!! Bir dernek açacam “2 numarada olanlara yardım derneği” güzel olmaz mı?

Kim Joo Won karakteri ise sıradan bir karakter öyle aman aman çekmedi beni. Ancak kızla yer değiştirdiklerindeki performanslar süper ve ötesiydi. Ne cırtlak bir adammışsın Hyun😀 Hayatımda hiç öyle çığlıklar duymamıştım😀 Yalnız harbi çok zayıflamış. Nerdeyse boynu kafasını taşıyamayacak. Cık cık cık sevmedim ben bu modayı.  Yalnız Kim Joo Won’dan duymayı en sevdiğim cümle kıza arada diyor ya ” Beni 5 dakika bile düşünmedin.” Yahu bu cümleyi duyduğumda eriyorum resmen aşk itirafı gibi. Açık açık “Beni 5 dakika düşünsen bana yeter” diyor.

Birde o eşofmanlara bittim😀 Zamanında annem bana o mavi pullunun siyahını almıştı. Tamam onun aldığı İtalya’da sadece eşofman diken bir terzinin elinden çıkmadı ama benziyordu işte. Ben anneme ” Bunu aldığın yere götür öldürseler giymem” dedim. Pişman olmadım hala öldürseler giymem ama Hyun Bin’e ne kadar yakışmıştı öyle. Birde markasını gösteriyor dalga geçildimi😀 Gerçi benim eşofmanımda öyle olsa markasını arkasına diktirirdim dermişim :D:D ahaha kız en son “Hay ben o İtalyan terzinin…” dediği yerede çok güldüm zaten😀

Birde saçma gelecek belki ama bu “Action school” adı geçtiğinde aklıma hep yönetmen Ban geliyor. gözüm hep onu arıyor. Böyle bir yerlerden çıkacakta “Gözlerime iyice bak ben yalan söyler miyim?” diyecekmiş gibi :D:D

Ya öyle işte. En azından şimdilik bu kadarını kusmam gerekiyordu yoksa dayanamayacaktım. Bende Secret’landım Garden’landım iyi mi?😀 Yazıyı izlemeyenler okuyunca “Ne diyor bu manyak” diyecekler😀

Haa birde unutmadan dizinin senaristi bir çok güzel dizininde senaristliğini yapmış. “The City Hall, On Air, Lovers” gibi ayrıca güzel filmlerede imzasını atmış başta “A Millionaire’s First Love” olmak üzere,  “Once in a Summer, Fly High” Açıkçası bunu öğrendikten sonra bu diziden beklentim çok çok fazla. Bakalım nasıl olacak😉