Şu bir kaç gündür pek bir sakarlığım üstümde. Nereye kadar gidecek bu iş göreceğiz.

Efendim normalde küçük sakarlıklar yaparım ancak şu aralar buna şanssızlığımda eklendi galiba. Aslında pek bir dikkatsiz olmamda etkendir düştüğüm duramlara, inanıyorum yani😉

Geçen Ayşe teyze (evdeki yardımcımız) geldi. Kadın günlük işlerini yapıyor. Bunlardan biride yerleri silmek. Neyse ben odamda bilgisayarın başındayım  tuvaleti ziyaret etme vakti geldi. Birde terlik giyme alışkanlığım yoktur pek😀 İşte odadan bir heycala çıktım (Neyine yapıyorsam heycanıda, gelmişlerdi benim keçiler o gün) Odadan çıkıpta yere adım atınca “Kyaaaaa” çığlıkları yankılandı. Ben üç seksen yerde. Resmen yapıştım. Düşerkende omzum ile kolum felç geçirdi. Kalçayı saymıyorum siz tahmin edin. Bir yandan da gülüyorum Lee Min Ho’nun ahı yüzünden bunlar😀 Neyseki kafayı, gözü patlatmadım😀

Sonra yine aynı gün açıktım evde taze ekmek yok. Bu dilimlenmiş olanlardan çıkardım kızartacağım. Tost makinemizde bozuldu. Şu ocak üstünde yapılanlardan var belki bilirsiniz. Neyse çabuk olsun diye büyük ocağa aldım ekmeyi koydum. Bu arada da annemle tartışıyoruz (ritüelimiz bizim. Hergün bir kere kavga etmeliyiz😀 ) Ona laf yetiştireceğim diye oldu hep bunlar. Ekmeği  alırken o sıcak metal pattt elime düşü verdi. Sağ elim mefta :D:D Ben sağ uzvumu kaybettim böylelikle :D:D

Bitti mi sanıyorsunuz biter mi hiç :D:D Dişimde kist gibi birşey çıkmıştı ancak ağrısı sızısı olmayınca ben erteledim durdum dişçiyle olan ilişkimi. En son annem rahatsızlandı dişçiye gittik biz.   Hazır gitmişken bari göstereyim dedim. Hani ortaokul ve lise hayatımın bir bölümü ortadontik tedavi ile geçtiği için gına geldi dişçilerden bana sevmiyorum. adam dediki “Röntgenini çekmemiz lazım bakalım altında ne yatıyor görmek için” İyi abi çekelim röntgeni. Röntgen çekildi meğersem altında ne cevher yatıyormuş. Bana demez mi “Bu iş cerrahlık” diyorum Allah’ım suçum ne benim ya!! Ya amelyat ya dişime “Anyong” diyeceğim. İmkansız yani en sevdiğim dişimdir o benim😀

Ya işte böyle. Allah’ın hakkı üç derler üçledik inşallah başka birşey olmayacak. Ama benim durumu düşünün resmen gaziyim yani maaş bağlasınlar bana😀

Gerçi ne demişler “Eğer kötü şansında yoksa işte o zaman şanssız bir insansın demektir” Halime şükrediyorum ve bu postuda bitiriyorum😀 Herkes bana acısın tamam mı? :D:D