Başlıktan da anlaşılacağı üzere 2010 benim için nefretlik bir yıldı. Hiç bir b*k olmadı hayatımda geçirdiğim en boş seneydi. Evet bir çok atraksyonlu günüm oldu ancak hiç biri iyi yönde değildi. Geçen senelere nazaran pek bereketli bir yıl değildi yani.

2010’u deli gibi eğlenerek uğurlayacaktım. “Yaşasın bitiyor horraaa” diyecektim içkilerin dibini bulacaktım ancak o “El mi yaman bey mi yaban” dedi hatta “Benimki senden kara ” dedi ve bana uzatmalarda gol attı.

Zaten demiştim bu aralar “Pek bir sakarım, şanssızım sürünüyorum” diye onlar yetmezmiş gibi grip oldum. Üstelik süper bir kutlama planım vardı. Sınırsız içki, dansöz, meyve tabağı, sıcaklar, soğuklar, mezeler, mangallar ancak şu hasta halimle nasıl kaldıracağım bilmiyorum o geceyi.

Ah ah seni iğrenç, pislik, zibilus , mahluk 2010 yaptın yine bana yapacağını. Alacağın olsun zalım 2010 bak gör o alacağını ödüyor muyum?   İnadına komaya da girsem sapıta bildiğim kadar sapıtacağım😉

Bu arada yeni yıl çok güzel şeylerle gelecekmiş. Herkesin hayatı 2010 dan daha güzel olur inşallah. Herkes gönlündekine kavuşur, istediklerini elde eder. Yeni yılınız şimdiden kutlu olsun dostlar😉