Ah ah Hikaru‘cuğum mimlemiş beni. İyi etmiş ancak güzel cümlelerin ( Benim için hatırladığım cümleler sevdiklerim şuan😀 ) bir çoğunu yazmış. Şimdi bende bir kaçını yazayım. Tabi ki hatırladıklarımı😀 Of ya keşke üşenmeyip not alsaydık beğendiğimiz cümleleri, ne kadar süper cümleler vardı neyse geçti artık ben sıralayayım benimkileri😉

Who Are You?

Hem romantik hem komik bir sahneydi. Böyle aşırı duygusallıktan kopuş dakikalarına ani geçiş yapmıştı😀

Young In’in babasının büyüdüğü yetimhaneye giderler. Young In ile Seung Hyo arabada oturmaktadır. Kız futbol oynayan çocukları gördüğünde;

-Mutlu görünüyorlar. Şimdi daha iyiyim. Yalnız görünmüyorlar. Rahatladım

* O kadar kolay rahatlama. Belki yalnız kalmamak adına futbol topunu bu kadar hırslı kovalıyorlardır.

– Keşke senin futbol topun olabilseydim.

* Neden? Seni tekmelemem için mi? Eğer öyle istiyorsan seni hergün tekmeleyeceğim. Mutlu musun?

– Hergün buluşucak mıyız? O da olur. Süper olur. Yani hergün benimle buluşup beni tekmeleyeceksin öyle mi? Anlaştık.

Sonrasında adam kızın onun futbol topu olmasına, kızda adamın kendisinin mücizesi olmasına karar verir😉

Coffee Pirnce

Olmazsa olmazdı. Hikaru en can alıcı sahneyi yazdığı için ben diğer aklıma gelen ve çok sevdiğim sahneyi yazacağım.

Hani ikisi abi-kardeş olmaya karar vermişti ya hatta şu cümleler çok hoşuma gitmişti ” Bu şekilde onun küçük kardeşi/abisi gibi davranmam gerekse bile hep onun yanında kalmak istiyorum” Karşılıklı olarak birbirlerine söylüyorlardı. İşte bu kararın sabahında kahvaltı yaparlarken Eun Chan abi-kardeş olunca neyin değişeceğini sorar

– Şimdi beni daha mı çok seveceksin?

*Sevmekle neyi kastediyorsun? (Gözlerini kaçırır)

-O zaman bana daha çok mu tapacaksın?

* Şey… Sana tapabilirim. Bu o kadar zor birşey değil.

– O nasıl olacak? (Han Kyul bunun uzerine Eun chan’ın kasesine biraz daha prinç koyar hatta sonrasında diğer istediklerinide. Tabi bizimki olayı cıvıtıp, ev, motorsiklet vs isteyene kadar) :D:D

Secret Garden

Bu dizide tabiki olmazsa olmazlarım arasındaydı. Her bir cümlesi not alınmalık, ağzı bir karış açık bırakan cinstendi. zaten herkes birşeyler yazdı ama bende yazmasam olmazdı. Final bölümünde resmi nikah için gittikleri yerde giriş KJW Ra Im’e senin kocan olmaya karar verdim diyip emri vaki bir şekilde evliliğe götürürken Ra Im ” Kötü adam seni. Seni seviyorum demeden nikah kıyacaksın şimdi” gibi birşeyler söyler. (tam olarak netleştiremedim orasını ) Ancak KJW tabiki lafı yapıştırır

* Zeki olmadığını söylemekte haklıydım. Seni sevdiğim için değil, senden başkasını sevemeyeceğim için. Senle olmazsam, başkasıyla olamam. Seni muhteşem kadın.

Ah ah aklıma sadece bunlar geldi. Ancak bu mim’in şöyle bir güzelliği oldu ki bundan sonra üşenmeyip beğendiğim cümleleri not alacağım :D:D Bu arada pasıda La Fea‘ya atıyorum birde Kendisi‘ne ve Tarih84. Canımcım La Fea “mim yapmam ancak bunu yapabilirim” demiş Kimbap’ın mim yazısında. O zaman bende ona gönderirim😉 Öpüldünüz😉