Ne zaman olduğunu hatırlamadığım bir zamanda😀 televizyonda çok kısa bir süreliğine denk gelmiştim bu videoya. Sonuna doğruydu ve ben baştan izleyemediğim için üzülmüştüm. Ne olduğunu vs. hiç birşey bilmiyordum ve biraz önce aklıma geldi. Nasıl olduda unutmuşum araştırmayı bilmiyorum neyse…

Normalde de ben bu şarkıyı iyi yorumlayan birinden dinlediğimde tabiri caizse tüylerim diken diken olur ki bunu en son biz kore aşıklarının gurur Enes Kaya’nın “Haunters” filmindeki kısacık yorumunda yaşadım ve ağzıma dolandı. Tamam şimdi anlayacaksınız neyden bahsettiğimi. Uzatmadan paylaşıyorum😀

DOĞA İÇİN ÇAL projesinde bir araya gelmiş sanatçıların muhteşem yorumları ile “Uzun İnce Bir Yoldayım”

(En baştalarda müziği duyup dinlemek için oturan köpeğe dikkat. Fazla şirin!!!!!)

 

Bu videoda ekürisi😉 “Divane Aşık Gibi”