Amanin ne kadar uzuuuunnn bir zaman oldu. Ama olması çok normal. Bu aralar ne dizi izliyorum, ne film izliyorum nede uzak camiyada dolanıyorum. Aslında kendi yakınıma bile bakamıyorum uzaklara elim uzansın.

Şu dakika dedim ki ” Sermin kendine gel yaz bir şeyler. Böyle giderse elin klavyeden tamamen uzaklaşacak” ve işte burdayım. Evet dizi izleyemiyorum, filmlere bakamıyorum ama aynı tatda hatta onlardan daha tatlı hikayelere takılıyorum. Çingularımın birbirinden güzel hikayeleri öyle bir bağımlılık yaptı ki dizi takip eder gibi her bölüm heyecanlı, komik, romantik ve zaman zaman dramatik bir film izler havası esiyor ekranımdan yüzüme. Bende ” Dizileri tanıtıyorsun, filmleri anlatıyorsun onlardan aldığın zevkin katını alıyorsun helva yapsana -pardon- yani onları tanıtsana ” dedim – bu aralar kendime ne kadar çok şey söylüyorum öyle onuda fark ettim bakın şimdi. Yani uzun lafın kısası işte muhteşem hikayeler;

İlk olarak Hikaru  sunar ” My Lovely Roommate “

Bizi hikaye olayına bulaştıran adımdır bu hikaye. Bir türk kızını ve yaşadıklarını anlatır. Berna’mız ilk gözağrımız bir yanlış anlaşılma yüzünden 3 erkekle aynı eve düşer (Kötü yola düşmek gibi oldu bir saniye) Yani değişim öğrencisi olarak Kore’ye gider internette ev arkadaşları ile konuşurken onları kız sanır. E Berna’da futbol muhabbeti yapınca bizim çocuklarda Berna’yı erkek sanır. Ancak her şey Berna’nın kapıyı çalmasıyla anlaşılır. Bir şok yaşanır ancak bu durum hepsinin hayatını öyle bir etkilerki komedisi, dramı ve aşkları ile doyurucu bir seyir sunar okuyucuya -hayır yanlış yazmadım. Okuduğunuz şey saniye saniye gözünüzde canlanıyorsa seyirlik oluyor işte🙂 –  Oyuncuları ile göz dolduruyor, anlatımıyla şenlendiriyor bir yudumda okuyorsunuz. Ellerine sağlık canımcım. Yeni bir hikaye ile dönüşünü bekliyoruz. Okuyun okutun…

Astrea sunar ” Bir Kar Tanesi Ol “


Bir Taneciklerden çingumun hala devam etmekte olan hikayesi ” Bir Kar Tanesi Ol ” Maddi durumundan dolayı okulunu yarım bırakıp ailesine bakmaya kendini adamış bir kızın hikayesi. Bir gün kaderin cilvesi ile yaptığı bir sakarlık hayatını tamamen değiştiriyor. Tabiki bunda aniden aldığı evlenme teklifinin büyük etkisi var. Song-i inanılmaz şirin bir karakter. Hikayenin içinde entrikayı yaşıyor, yine olmazsa olmaz aşk var, komedi var. Yer yer gözlerim hüzünden, yer yer gülmekten dolduruyor. En önemlisi hikaye buram buram Astrea kokuyor. Espirileri süper, anlatımı akıcı ve mutlu edici. Her bir bölümde karakterlerin farklı taraflarını görüp her birini ayrı ayrı seviyorsunuz. Özellikle Leun karakteri bende dahil heralde bir çok okuyucunun göz bebeğidir. Ellerine sağlık canım devamını iple çekiyorum. Hadi yeni bölüm😉

Kimbapsushi sunar ” Mutluluk Yolcuları “

İşte başka bir çingunun yine muhteşem hikayesi ” Mutluluk Yolcuları” Aslında kendisi okuyucularının hiç bir şey bilmeden okumasını istiyor ancak ben burda üstü kapalı hemen bahsedeyim. Geçmişinde bir çok zorluk atlatmış, dışarıya kendini kapamış iki kardeşin hikayesini anlatıyor. Çok güzel bir şekilde kurgulanmış, en ince ayrıntısna kadar oya gibi derler ya işte öyle işlenmiş bir hikaye. Yine “Mutluluk Yolcuları” da devam eden bir hikaye. Geniş ve kaliteli karakterlerden oluşuyor. İlgi çekici, gizemli örtülü bir seksilikte bu hikaye. Kendinizi değişik bir şekilde içine çekiliyor buluyorsunuz.  Jae In’i ile Tae Sung’ı ile ve henüz ortaya çıkmayan diğer karakterlleri ile (Hala bir kaç tane var değil mi?😀 ) okunulası hikayelerden. Ellerine sağlık Sushi’ciğim Kimbap’çığım (Yine Kimbap’tan kopamadım) Okuyun!

Winpohu sunar –Winpohu’ca Hikaye- ” Adı Bile Yok”

En taze hikayelerden. Bir yerde birilerinin hayatının bir parçasını Winpohu’ca anlatıyor. Kendisini zar zor yayımlamaya ikna ettik ” Ben yapamam” dedi durdu ama ortaya çok şirin bir hikaye çıkartıyor. Şimdi hikayemiz kitaplara aşık bir kızı anlatıyor tabi içinde o kıza aşık birde çocuğumuz var. Dian ve Sano her ne kadar bu ikisi olsada yan karakterlerlede canlı bir hikaye. Göndermeleri, ince espirileri çok güzel. Özellikle Kadim karakterinin Sano ile olan muhabbetleri çok hoş. Yine okumaya değer bir hikaye. Winpohu’cuğum ellerine sağlık. Aja Aja durmak yok😉

İşte böyle. Son zamanlarda bu güzel hikayeler bağımlılığım oldu. Her şeyden geçtim bunlardan geçemiyorum. Yazmasıda okumasıda bağımlılık yapıyor. Dostlar cidden harikasınız yani. Bence Uzak Doğu sevgisini farklı bir yere taşıdı bu hikayeler. Daha da taşınsın burda kalmasın. Tekrar tekrar ellerinize sağlık. Klavyeye dokunan parmaklarınıza kuvvet😉 Kalemler tükenmesin😉 Şimdilik benden bu kadar. Jaa ne!