Evet, evvel zaman içinde kalbur saman içinde bugün dünyaya bir çingu gelmiş. O zamanlar normal bir bebek gibi görünüyormuş ve kimse onun büyüdüğünde bir çingu olacağını bilmiyormuş.

Aradan yıllar geçmiş. O bebek büyümüş, serpilmiş ve bir sabah uyandığında ” Bir blog almalıyım” demiş. Bunu derdemez ünü dünyalara yayılmış WP cadısının kapısına gitmiş. Kapıyı tam üç kez çalmış. Cadı tam üç kez kahkaha atmış. Üç adımda kapıya gemiş ve kapı üç kıcırdayışla açılmış.

Kızcağız çekinerek içeri girmiş. Cadıdan bir blog istemiş. Kendisinden blog almaya gelen bu kızı baştan aşağıya süzen WP cadısı sormuş ” Senin adın ne bakalım?” Kız cevap vermiş ” Kimbapsushi. Ancak bir çok kişi bana Kimbap der” Cadı devam etmiş ” Demek bir blog istiyorsun ha? Uyarıyorum bak seni. Benden blog almak kolay. Zaten şuan o isimde blog kullananda yok sana direk bu blogu verebilirim” Kız içinden düşünmüş ” Bir cadıdan çok pazarlamacı gibi konuşuyor bu kadın” WP cadısı kızın aklından geçenleri duymuş ” Demek bana pazarlamacı dersin ha. O zaman sana bu blogu veriyorum ancak seni lanetliyorumda. Bu blogla beraber üç çinguda veriyorum. Al artık bu blog senin” demiş ve üç kez kahkaha atmış.

Kimbapsushi çok mutluymuş. O dünyaya bir çingu olmak için gelmiş. Bunun içinde çingulara ihtiyacı olacağını zaten dünya ahiret biliyormuş. Fakat bilmediği bir şey varmış. O Çingular…

Coming Soon… :D:D:D

Evet çingum işte böyle Wp cadısı sayesinde seninle tanıştık. Sen çingu olmak için doğanlardansın. İyiki doğmuşsun, iyiki WP cadısının kapısını çalmışsın ve iyiki o seni bizimle lanetlemiş😀 Geriye bir tek prens kalıyor oda gani gani seç beğen birini bu gece kapıya gelecek pastanın içinden dansöz kıyafeti giydirilmiş olarak çıksın😛

Seni çok ama çok seviyorum. Tekrar iyiki doğdun diyorum. Daha nice birlikte senelere😉

İçinden bir cin çıkacak ve sana 3 dilek hakkı verecek. İyi düşün😉